Güncellemeler
+1 yıl
Cevap vermedi neyse insanlığımı yaptim ben basit bi mesajdı düz anneler gününüz kutlu olsun ama yapacak bisey yok iyi kötü yorumlariniz icin teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkür etti karamsar yorum sahipleri hayatini gözden geçirmesini dilerim dksjdjskdmmsmsjs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Eski sevgiline annesine neden yazdın kii kabul etmediyse
Takipten çıkmadı
Oğlu kontrol ediyordur
Oyle düşünüyorum 😏
Takipten çıkmadıysa atmak zorundamısın
Insanligimdam kardeşim boş yorumlarını kendine sakla uza
Ne gelirse insanlıktan gelir zaten canım boş yorum değil gerçek ama anlayana kendime saklayamam hazıfa dolu uzamasını bilirsen karşı tarafa laf satma malsınız gerçekten
Belki instagram dan çok iyi anlamıyordur sen de direk ara tam emin ol telefonuna çıkmıyorsa istemiyor demek
Numarası yok daha önce yazmıştım yine böyle yapıp dönmüştü ama şimdi uzun saatler geçti dönmedi
Çokmu yaşlı birisi? Çünkü bazen anlamıyor yanın da birisi varsa diyor ya bu kırmızı nedir burda öyle cevap da vermiş olabilir kötü düşünme hemen
50 yok 45 üstü
Bak dediğim gibi anlamıyor ola bilir nekadar zaman geçti aradan
12 saat
Daha önce yazmıştı ama bende öyle düşündüm belki küçük çocuk falan girmiştir diye ama bilmiyorum
Bak şöyle bir şey yap eğer emin olmak istiyorsan bir başka instagramla merhaba yaz bakalım ona ne yapacak
Demekki eski erkek arkadaşının dediği gibi değilmiş... ama olsun atmışsın sonuç olarak geri alamazsın keşke atmasaydın büyüklük sende kalsın boşver
Eskide kalmış ben olsam yazmazdım
Çok kötü ya, üzüldüm
Ben olsam atmazdım
Sevmiyor seni işte.
Salla gitsin kanks
Birdaha kanks dediğini gorursem senin...
Sanane güzel kardeşim, keyfimin kahyası mısın?
Evet lan keyfinin kahyasinin torunuyum oldumu
Gel elimi öp bakıyım, torun sahibi de olduk bu yaşta
Gurursuz musun
Salak saçma konuşma takip ediyor çocugun hesap da hala bende değiştirmedi şifreyi biseylerin tamamen bittiğinden emin olsam adım atmam heralde canım
Kadına yalakalık yapmışsın oda yüz vermemiş neyse
Nolcak ya onun ayibi