Eski sevgilim annemi arayıp anneler gününü kutlamış sizce ne yapmaya çalışıyor?

Sevgilimden ayrıldım yaklaşık 1 ay oldu uzun süredir aramıyordu. Bugün annemi arayıp anneler gununu kutlamış sizce ne yapmaya çalısiyor yaptıklarından pisman özür dilemek için aramış olabilir mi ya da benim onunla iletisime gececegimi mı düşündü acaba?
Eski sevgilim annemi arayıp anneler gününü kutlamış sizce ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla