NE hissettigimi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum hep akışına bırakıyorum ama sanki ufak tuaf bir boşluk oluyor bazen?

2 sene önce 3 senelik iliskimi tamamen sonlandirdim aldatilma oldu güven kirikları gurur incinmesi birçok şey oldu hepsi geçti biliyorum hiçbir hissiyat eski iliskime dair kalmadı bunu biliyorum. Ama kimseye karşı güzel yanaşamıyorum. Evet artık hayatımda biri olsun istiyorum. Merhametli birini görmek gerçekten iyi birini görmek istiyorum. Ama hep biyerde bi kopukluk oluyor kimseye ii davranamiyorum. Kendimi ifade edebilen birisiyim aslında ama mizacim biraz sert olduğu için hep yarıda kalıyor. 2 senedir hiç sevgilim olmadı. Tanistiranlar oldu birileri ile karşı taraf benim görüşlerimi begensede olmadı. Ben begensemde olmadı hep bir bosluk bir korku var yüreğimde bir yorgunluk.
NE hissettigimi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum hep akışına bırakıyorum ama sanki ufak tuaf bir boşluk oluyor bazen?
Cevapla