Kendimi boşlukta hissediyorum kotu duygulara kapılıyorum ne yapmam gerek?

Deprem felaketinden Üniversite tatil oldu son senem oysa Evde kendimi çok kötü hissediyorum hiçbir zaman kariyer sahibi olmayacakmış gibi hiçbir zaman evlenemeyecekmis gibi odada öyle takılıyorum geçmişte işlediğim günahlar geliyor aklıma zina gibi şeyler işte 🥺 bu yüzden Kendimi berbat hissediyorum ne yapicam
Kendimi boşlukta hissediyorum kotu duygulara kapılıyorum ne yapmam gerek?
Cevapla