AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
161Cevap
Bende kolaya benzetiyorum şekerli ama boğazı yakıyor
Aşk'ı aşk gibi yasarsan ne sıkar nede iz bırakır ama bu devirde bu biraz zor malesef
Yuh ben bu sözü kullanırım 😀Kesinlikle katılıyorum.
deliliğin romantik hali. elinde oyuncak direksiyonla düt düt diye koşmuyorsun da aşkım aşkım diye koşuşturuyorsun
guzel benzetme. ben aski colde seraba benzetiyorum. ihtiyacin oldugundan ask sanarsin. kandirir seni once mutlu olursun ama yalandir bu daha cok aci cekersin bilmezsin. iste oyle bi seraptir ask
yani ask olmayan biseydir. bu oyuna gelmeyin
bir annenin çocuğunu dövdükten sonra o çocuğun anneee diye ağlaması
Karşılıklıysa tadına doyulmaz ama tek taraflı ise bildiğin dünyada cehennemi yaşarsın.. 😇
Çok bağlı kalmamak lazım arada bir akşamları özellikle ayri kalmak iyidir
ne tesadüf bende prezervatife benzetiyorum kullan at
Aşk ekşi tat gibi aslında bir kere o tadı alınca bırakamıyorsun
Şimdiki aşklar sokak lambası gibi kimin kime yandığı belli olmayan...
Ben borsa grafiği gibi görüyorum yükselip azalan hormonlar gözümde öyle canlanıyor hddhdhd
dikenli gül tuttukça elin batar yara yapar kanar üzülen sen olursun...
Alkol gibi bisey. Tadı b*ok gibi ama kafası güzel geçici mutluluklar veriyo.
seninki en azından işe yarıyor gögüslerin yer çekime yenilmesin diye aşk bir boka yaramıyor
haha bakış açısı guzel birde koptu mu aşk mask kalmaz bu mantıkla yerlerde😂
Külot gibi görüyorum değiştirince daha çok iz bırakıyor lastikleri
Sence nasıl Önal’ı
Bende cinsel birleşmeye benzetirim hep s. kiyor ve bırakıyor
😀😀
Güzel benzetme, o yüzden geniş olmak lazım. Geniş olursak ilişki ne sıkar, ne iz bırakır :D
Bir kadın Külotu gibi görüyorum. Dıştan bakınca tahrik ediyor şişince osurup s*ciyor ağzına 😂
herkez aski yasadi gibidi kimine gore gül kimine göre diken
Abi böyle benzetmeler yapmayın Allah askina ya buram buram testosteron kokuyo sonra buralar
Çünkü birisi kalbimizi, gözümüze baka baka incittiğinde, en kötü işkencenin bu olduğunu biliriz
Aşk nedir biliyor musunuz?
Sevdiğin ile aynı yatakta uzanıp yarin bana dokunma dediğinde için yana yana ona kıyamayıp tamam deyip. Saçlarını koklayıp , göğsünde uyutursun. Kokusunu içine çekersin, alnından öpersin ama ona dokunamassın korkarsın...
Aşk, orgazm gibidir. Olmasını istersin ama, olunca isteksizlik boy gösterir.
Aşk uçurumdan düşmek gibi. Ne kadar çabalasanda kaçınılmaz sondan kurtuluamıyosun.
Merhaba, bence aşk iki tarafında birbirini koşulsuz, şartsız, doğrusuyla, yanlışıyla sevmektir, kalbinin yanlız onun için atmasıdır.
Aşk mukaddestir. Hem bizi en mutlu insan yapıp bulutların üzerine çıkarıp hem de yerin dibine gömsede aşk'tan öte bizi hayatta olduğumuzu hissettirecek daha başka bir şey bilmiyorum ben her şeye değer yani :)
Hiç aşık olmamış biri olarak çevremdeki insanlara bakarak söylüyorum aşk sadece can yakar. Şuana kadarki hayatımda erkeklere hep oyuncakmış gibi baktım. İsteseydim aşık olurdum ama gerek yok böyle şeylere hocam. Aşk sadece can yakar.
En güzelini yapmışsın eminim ki çoğu sana aşık oldu değil mi?
Aşkı günümüzde kaç kişi tadiyor ki bilelim? Büyük kalça dik göğüslerin adı aşk olmuş. Ya da zenginlik boy pos.
Arsızlığa cesaret , zinaya yasak aşk dediler. Bir neslin ahlakını böyle yok ettiler.
Çorap gibi bence. Eve gelince hemen çıkartmayıp bekletirseniz kokar, hemen elini ayağını yikarsan rahat edersin
Çok mutlu ederken çokta insanın psikolojisini bozan birşey sonuçta birinin sürekli aklınızda olması uzaktan görüldüğü kadar güzel değil detaylar her zaman acı verir.
Aşk b*k gibi bir şeyNefret ediyorum;) sen birini seversin o da başka birini
Aşk; yazıldığı gibi yaşanıyor... Sesli başlıyor, sessiz bitiyor...
Kopcanında aşkında canı cehenneme. İnsanı darlamaktan başka işe yaramıyorlar.
Aşk burun da ki bok gibi bir şey parmağını sokuyorsun kocaman bir şey bekliyorsun hele seni zorladıkça daha da ateşliyor sonra evet işte o an bu ne lan diyorsun
Sadece ask derken sehvet ise kasteddigin dogruu sehvet gecicii ama gercekten asik olursan duygularin cabuk bitmezz yillar surer uzaka bilenolsa seversinnozlersin
Evet haklısın bencede
Aşk müzik gibidir, sen ona en sevdiğin şarkıyı armağan edersin ama o dinlerken başkasını düşünür...
O yüzden göğüslere özgürlük, kimsenin sıkmasına boş yere iz bırakmasına gerek yook ✌🏻✌🏻
Sen felsefe yapmaya çalışırsın ama XY kromozomları çoktan sütyene yoğunlaşmışlardır
Bence aşk hayatta insanın başına sadece bir kez geliyor şimdi herkes ota boka aşk diyerek aşkın adını ve anlamını değersizleştiriyorlar.
Aşk uyuşturucu gibidir içtiğin zaman rahatlarsın içmediğin zaman çıldırırsın o yüzden en iyisi hiç başlamamak
Yaş ortalaması 20 bile olmayan bir sitede bu konu hakkında mantıklı cevaplar gelmesini beklemiyorsundur umarım
Evlilikten sonra Aşk 3 günlük
Önemli olan Saygı Anlaşmak
Zaten saygiyla anlasmakla yurutuluyor ask dedigin gibi 3 gunluk erkegiz diye yalan soylemeye gerek yok zaten evli olan kisinin genede gozu disarda oluyor olmuyor degil ama ya korkuyor ya da yapiyor cunku 1 dala baglanmak istemiyor aski ozluyor ya da macera yasamak istiyor ne bilim ne halttan bi erkegiz sen dusun 😁
Karşındaki iyiyse hayat sana güzel değilse anlasamiyosan çok gıcıkkk bı his sinir stres
Aşk bi sınav gibi kazanamayacağını biliyorsun ama mecburiyet hissediyorsun
Aşk dillerdeki aşksa yalan gerçek aşksa anlatılmaz yaşanır şekerim
Ne aşırı sıkmak lazım ne gevşek bırakmak lazım, dozunda..
Uçak gibi koltuklar boş kalmıyor. d
Evlenirsen boka sarıyor.. evlenneyin arkadaşlar evlenmeyin, illallahh..
Neden ki
Erkekler yüzünden
Napıyorlar
İlgi yok alaka yok, hatanı kabul etme yok, özür dileme yok, iltifat yok.
Hayat arkadaşı değil de karın tokluğuna çalışan amele muamelesi görüyosun.
Vallahi evlenen yanar.. benden söylemesi
Ben evlenmiyimmi şimdi😅
Ben bu kadar karamsar değilim evlilik konusunda :)
@ananas035 denemekte özgürsün.
Ama sonra geçiyor beybi. Kızarıklık falane kalmıyor. Böyle düşün
Aşk bir b*ktur yemeyen yoktur aşk bir sudur iç iç kudur😃😃😃😃😃
OHA COK İYİ BENZETME YEMİNLE AKLİMA GELMEMİSTİ AMA COK MANTIKLI
😂😂😂😂😂👍👍
Sizde sıktırtmayın acın kopçanızı rahatlayin herseyin suçu kopça iliski degil 😁😁😁
Nefes almak gibi bazen daraltıyo azaltıyo ama nefessiz bırakmıyo kanka be
Çok ilgili olunca cidden bitiyor ilişki ya. İki tarafında çok sevmesi lazım o da zor
Bence çok saçma birşey karşılıksız olduğu sürece 😞😞
Bende sizin gibi kızları bir içimlik Oraler gibi görüyorum
Orralet.
Aşk bulut gibi bir görünür sonra kaybolur. Lanet olası bir şeydir.