Evet boyu bu civarda olan erkekle çıkar mısınız (1,70 kizlar cevap vermesin)
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Çıkmam çünkü zaten birini seviyorum.
Sevdiğim kişi o boydaysa çıkarım elime mezura alıp milletin boyunu ölçmüyorum
Çoğu jiz ölçüyor ama 1,50 kiz bile 1,80 istiyor
Lafta onlar 175 çocuk 182yim dese inanırlar
Bana hiçbir kız bakmaz 1,71 im diye
Saçma daha kısa olup kendinden bir iki cm uzun kızların bile hoşlandığı kişiler gördüm.
Onlar yuzde 1 veya 2
Bence senin dediklerin yüzde bir öyle mallarla da işin olmasın kız senle boyun için mi sevgili olacak çok saçma
Ama twittera falan gur Allah aşkına 8nstafram falan 1,75 altına erkek demem diyor kızın biri 100 bin beğeni falan geliyor yani kizlarjn yüzde 80 i 1,7p erkeği adamdan saymıyor
E o mantıkla erkekler de kızlara çok sallıyor ama verseler solulsuz...
Neyse çirkinleşmeyelim
Ayrıca türkiye 80 milyon yüz bin beğeni ne ki
Çoğu kiz öyle dusunuyor öyle olmasaydı yıllardan beri sap olmazdım
Senin boylarında sağlıkla alakası olmayan birsürü insan tanıyorum uzun olup yıllardır sap olan da birsürü insan tanıyorum alakası yok
Saplıkla*
Jac erkek tanıdın kısa olup sevgilis olan hiç görmedim ben
Valla cidden kısa olanlara bakayım 170 altı sadece biri sap diğerlerinin gayet flörtleri sevgilileri vae
Benim flortum bile olmadı 19 yaşındayım gençliğim oldu...
Sen çok özgüvensizsin ve çevrende de çok mal var
Orasını bilmem ama instagrama bir bak bakalım twittera veya herkes dalga geçiyor kisa erkeklerle 1,78 e kısa diyorlar
Twitter ahalisinde beyin mi var
Şaşkınım... neden böyle bir soru sorma gereksinimine girdin ki? Yani, sevdikten sonra boy mu önemsenmeli...
Çoğu kiz inanilmaz onem veriyor sosyal medyaya bak bakalım nasıl dalga geçiyorlar kısa erkkle
Çıkarım benden uzun olsunda 1-2 cm da olsa olur :D hem tipide iyiyse neden olmasın :)
ama 1,50 kizlar bile 1,80 istiyor
O herkes için geçerli değil ya ben 1.66 yım dediğim gibi yeter ki uzun olsun ne kadar uzun olduğu önemli değil
Senin gibi kiz bana bir denk gelmedi ya boyum 1,72 falan 1,55 kiz kisa dedi bana
Herkesin zevki farklı bir şey diyemiyorum 😊
Kizlarin yuzde kaci senin gibi dusunuyor cevrendefalan
Arkadaşlarımı düşününce hiçbirinin böyle bir isteği yok benim. Hepsinin sevgilisi de orta boylu. Bizim düşüncemiz bizden uzun olsun ki dışarıdan garip durmayalım ahhagaha
Evet kizlae orta boya tamam diyor ama kısa istemiyor ben 1,71 -1,72 falanim beni istemezler kesin
Yok ya saçmalama. Gören de tüm kızlar 1.70 sanar. Merak etme elbet karşına biri çıkar:)
Zannetmoyorun hiçbir kız bakmaz kizlar aşırı takıntılı 1,60 kiz bile 1,90 istiyor
Belli ki biri senin özgüvenini kırmış. Üzüldüm:( Ama sana şunun garantisini vereyim her kız boya bakmaz. Senin karşına hep öyleleri çıkmış. Ama dünyada bir sürü kadın var ve hepsi ayrı çeşit. Hepsinin sevdiği beğendiği özellik farklı. Biri uzun boy sever biri esmer sever farklı farklı... umutsuzluğa kapılmana gerek yok. Umarım karşına iyi biri çıkar ve bu söylediklerine güler geçersin 😊
Ya ben 1,70 kizlar bana baksın demiyor 1,50-1,60 kizlara da razıyım ama onlarda istemiyor ben 19 yaşındayım hic sevgilim falan olmadı kesinlikle boydan dolayı çünkü çirkin değilim hatta prtlsamustu tipim var
Ayrıca hiç sosyal medya görmüyor musun dalga geçiyorlar 1,75 alti erkek benim çocuğum olabilir anca falan yazıyor kizlar ve bakmışsın 70 bin beğeni falan almış
Bang Chan gibi olacaksa neden olmasın.
Yani illa çok yakışıklı mi olması gerekli
Evet.
Sadece kısa boylu olduğu için değil uzun boylu olsa da çok yakışıklı isterim.
Sen çok mu güzelsin
Kendime göre hayır.
Ama siz çok güzel kız isterken normal oluyor da biz isteyince mi sorun oluyor.
Ben çok güzel kiz istiyorum mu dedim? çoğu erkek de öyle birseh demiyor yani sen güzel olmadigin halde yakisikli erkek istemen saçmalık ötesi
Çoğu erkek kendine bakmadan çok güzel kız istiyor ayrıca ben çok güzelim kendimi seviyorum, beğeniliyorum ama egolu dersin diye söylemedim
Tek sorunum boyun kısa o yüzden kısa ve yakışıklı biriyle sevgili olurum
*boyum
Boyu 1,72 ama tipi ortlama erkek
Karakteri iyiyse sevgili olurum bir de sana göre orta, çirkin olan bana çok yakışıklı gelebilir. O yüzden sorun etme kendine güven, kendine bak, karakterinden ödün verme. İnşAllah mutlu olacaksın.
Zannetmoyorum kızlar boy takıntısı çok var buradaki çoğu kız birseh olmaz diyor ama gerçek hayatta kesinlikle bakmıyorlar kısa erkeklere
Sen kendine bak, fitliğini koru yeter. Boy avantajdır ama yüz ve karakter önemli benim için. Ben de 180 üzeri erkekleri sevmiyorum.
Valla inanilmaz bakimliyim çok fıtım omuzlarim geniş tipim gayet iyi ama hiçbir kız benden hoslanmadi bu vakte kadar
Bende de sevdiğim sevmedi, sevmediklerim sevdi. Ama illaki bir gün karşımıza mutlu olacağımız biri çıkar.
Kizlarin yuzde kaci boya onem veriyor kaci vermiyor mesela senin çevrendeki jizlar ne düşünüyor
Benim çevremde ablam benim boylarımda bir arkadaşım benden kısa biz çok fazla uzun istemiyoruz. Ama 168 boyunda iki arkadaşım sanırım uzun istiyorlar.
Uzun istemiyoruz derken hangi boy
180 üzeri bana uzun geliyor. Ablam sanırım 175 falan istiyor bende 178 daha fazlası çok bile çünkü boyum 158
Istr bak orta boylu istiyonuz benim boyum 1,71 o yüzden diyorum ya bana bakan olmaz bak sen 1,58 sin 20 cm uzun istiyorsun bana hiçbir kız bakmaz çünkü 1,71 kısa orta bike değil
Sadece genel anlamda söyledim aşık olduğum kişinin boyu falan önemli değil. Yani 171 boyunda birine aşıksam ayy bunun boyu kısa deyip ayrılmam zaten bende kısayım
Ama asik olmazsın öyle erkeğe ben 19 yaşındayım hic hoşlanan olmadı
Aşk için boy bir kriter değil. Benim için yakışıklı , zeki, abazan olmayan, ahlaklı, kibar ve cool erkekler aşık olacağım kişidir.
Vallahi ben öyleyim ama hiçbir kız bakmadı
Öyle düşünme. Benim de hiç sevgilim olmadı ve olmasını da istemiyorum evleneceğim kişi sevgilim olsun diyorum şu an da evlenmek gibi bir derdim olmadığı için mutluyum. Sen kendine güvenmiyorum belki o yüzden kimse seninle sevgili olmak istemiyordur. Benim beğendiğim çoğu kişi kısa ve ya hafif uzun
Kisa dediklerin 1,76 falan
Hayır Hayran oldugum Shah Rukh Khan 169 cm , Sidharth Nigam 168 cm Bang Chan 171 cm, Park Jimin 174 cm, Min Yoongi 174 cm
Boyum 161 cıkmam asla en az 185 olucak
E ben napim elimde olmayan birseyden dolayı hep yalnız mi kalacam yani 25 cm uzun olunca ne oluyor hem
İroni yapıyor bence.