Boyu 1,70 den uzun olan kızlar cevaplanmasın benim merak ettiğim boyu 1,60 civari olan kızlar çıkar mi
Cikarim
Cikmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Boyum 1.61 falan sevgilim vae şu an 186 boyu çok alıştım uzun boylu biriyle olmaya ama ondan önce 1.70 biriyle beraberdim rahatsız etmiyordu ama olunur bence şimdiki sevgilim 1.70 olsa yine bırakmazdım onu mesela benden kısa olmasın yeter
Ama çoğu kiz öyle dusunmuyor 1,50 kizlar bile 1,80 boyunda erkek istiyor yani 1,70 erkekler napsin
Yok be o söylenti gibi bisey bak sürü psikolojisi biriyle konuşmaya başlasan hoşlansa falan boyunu öğrendi mı emin ol göze çarpmaz arkadaşım çok derdi en az 1.80 olcak tek kriterim diye flörtü oldu baya hoşlanıyordu çocuktan 1.69du 70 bile değil buluştu falan baya sevdi çocuğu sevgili oldular ilk buluşmadan o derece karakter önemli tip falan olsun boy çok da göze çarpmıyor bunlar oldumu
Valla ben yakisikli sayılırım ama boyum 1,71 diye ozguvenim dusuk
Tip daha baskın oluyo boydan emin olabilirsin yakışıklı olup kısa birini görsem yine dibim düşer ama uzun olup çok cirkinse de bakmam yani yalan yok..
Ee benden niye hoşlanan kiz falan olmadı niye hiçbir kız yanaşmadı vana o halde şimdiye kadad
Senin ilk adımı atman lazım bence yani ben bu yasima kadar hiç-bir erkeğe yürümedim kaç yaşındasın ki hem
19 yaşındayım adim atmadan kastim yani kizlar az çok erkeklere belli eder yani sendne hoşlanıyorum dercesine ama ben hiç öyle birsey yasamadim sahsen
Ben de 18im şu an ve yani kötü bişy yok aslında belki de kimseyle o kadar çok ilerlememissindir flört anlamında
Valla ekimde 20 yasinda girecem bayağı mutsuzum yani genclgimi yaşayamadım ne bilim sevgiliyle sinema falan hiçbirini yaşayamadan büyüdüm cidden canım sıkılıyor bu duruma 1.5 yıl önce kesin olur dedim 1,5 yıl geçti aradan yine olmadı
Olur bence yine ya hiç olmadi sanaldan belki olur daha da gençsin yani sıkma bence canını bunun için hem biri geldimi herşeyi onunla yaşamış olursun daha güzel
Herkes ayni şeyi söylüyor ama burası masal dünyası değil yok doğru kiz falan gelecek ne Allah aşkına roman dünyasında mi yaşıyoruz yok öyle birseh surda 20 yasinda kadar birkaç ay kaldı valla kafayı yerim 5 aya kadar sevgili yapamazsam
Daha önce hiç olmadi mı peki sevgilinn
Cidden artık bende genç gibi hissetmek istiyorum bana yazan bir kiz olsun istiyorum gel şuraya gidelim falan demek istiyorum bunu 20 yaşından sonra yaşayacaksam ne anlamı kalacak
20yastan sonrası geç değil ki bence bunlar için gayet de olabilir yani bence olumsuz düşünme bu kadar
20 yas inanilmaz geç bir yas millet 14 yaşından sonra başlıyor hatta 12 13 yasinda başlayan var ben yıllarımı boş geçirdim kafayı yiyecem yakında ben bunu hak edecek ne yaptım bir kiz benimle sevgili olsa ona ne kadar ilgi gösteririm sürekli gezmeye tozmaya çağırırım ama olmuyor işte olmuyor
Seninle tanışmak isterdim en azindan arkadas olmak ama hayatımda biri varr benim de ve bence aşırı geç değil bende ilk 16yasimda yaptım sevgili 19 yaşında arkadaşlarım var hiç sevgilisi olmayan normal yaa
Ben bilmiyorum ya artık o kadar alıştım ki sanki hiç olmayacakmış gibi hissediyorum dershaneye falan gidiyorum yine olmuyor dershane kiz dolu.
Aslında en çok zoruma giden sevgilimin olmaması değil hiçbir kizin şimdiye dek benden hoslanmamis olması canımı en çok sıkan bu yani anlamıyorum gerçekten tipsiz falan değilim ama Birtane bile kiz hoslanmadi ilgi göstermedi bana
Belki oldu ama söylemediler haberin yoktur yani ve seninde biraz atılgan olman lazım bu konularda bilyorsun ki kızlar ilk adımı atmaz genelde
Yoo gayette atıyorlar benim arkadaşlarım hep anlatıyor su kiz teklif etti bu teklif ett falan diyip duruyorlar
Bilemicem onları ben aşık olduy7m kişiye bile yazmadım yani çevremdeki arkadaslarmda3hic ilk mesajı atmadı daha once
Hayır değil 12 13 14 yaşındakiler çocuk çoğu ilerlemiyor bile ama evet 20 yaş oğluna doğru gidiyo fakat sende varsa eğlenme ruhu 60 olsanda geç değil ki ve sormak istiyorum şu an ilişkin var mı