Neden herkes benden bu kadar kolay vazgeçiyor neden vazgeçen hep onlar oluyor?

Kimi sevdiysem benden okadar kolay vazgeçtiler ki.. ben hiçbirzaman gerçekten sevillmemişim demek.. benden niye bu kadar kolay vazgeçiyorlar ben sevince yalanlarinı bile affediyorum hatalarını ama benden bu kadar kolay vazgeçmeleri bir çırpıda silip atmalari çok zoruma gidiyor kimse kimseyi gerçekten sevmez mi beş💔💔
Neden herkes benden bu kadar kolay vazgeçiyor neden vazgeçen hep onlar oluyor?
Cevapla