Herkes, her şeyden çabucak vazgeçip giderken, ben niye sürekli takılı kalıyorum?

Biriyle sevgili oluyorum sonra ayrılıyoruz, daha 1 ay dolmadan musmutlu hayatına devam ediyor, ben ise odamdan bile çıkamıyorum, sürekli onu düşünüyorum. Her şeyi geçtim, bir tane Instagram grubuna girip birkaç ay kalmıştım ve oradan arkadaşlar edinmiştim, neyse grup kapandı ve herkes kendi yoluna baktı (ki zaten hiç yüz yüze görüşme olmadı, herkes farklı şehirlerdeydi) ama ben yine takılı kaldım, aradan geçmiş 4 yıl (ciddiyim) onlar öyle bir grup olduğunu bile unutmuşlardır ama ben hâlâ onları özlüyorum.. ara sıra stalk yapıyorum ve hepsi yepyeni arkadaşlar edinmişler, sevgili yapmışlar ve kafelerde, eğlence mekanlarında, tatillerde hayatın tadını çıkarıyorlar; birde kendime bakıyorum, şu an bile kendi odamda bu satırları yazan biriyim... Hiç arkadaş çevrem yok.. sevgilim de yok... Ne olacak benim bu hâlim? Niye hep takılı kalıyorum? Niye ben de onlar gibi hayata devam edemiyorum da olduğum yerde sayıyorum...
Herkes, her şeyden çabucak vazgeçip giderken, ben niye sürekli takılı kalıyorum?
Cevapla