Neden hep ben kolay vazgeçilen oluyorum?

bugün biriyle arkadaşlığımı bitirdim.
Ben o kadar üzüldüm ki. İlk defa böyle bişey yapıyorum. Hiç giden olmamıştım.
Ama üzülüyorum 1 haftalık bişeydi ama yine de üzülüyorum.
Neden hep ben kolay vazgeçilen oluyorum?
Cevapla