7 yıllık ilişkimizi eski sevgilisine tercih edip aldatıp giden birinin kardeşi diyor bunu herif 32 yaşında evlenmiş ayrılmış çocugu var , aslında galiba layık oldukları enişte bu bunların sülalesine
Haklı değil
Haklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
çok üzgünüm sen haklısın. kurtulman iyi olmuş. çıkar bir şekilde ondan.
İyi yapmışsın reyiz. Yaptığı şeyin arkasında duramayacak kadar yüzsüzler. Yağ gibi üste çıkıyorlar bir de
Aynen öyle kardeşim sözde namuslu ahlaklı onlar oluyor salaklar kendilerini bi bok sanıyorlar dkjd
Anlamadım şimdi evli mıydı seninle mi aldattı bi bokk anlamdım ya
Şimdi biz sevgiliydik 7 yıldır haziranda ben isteyecektim bu herif boşanıyor boşta kalınca buna yaklaşıyor burda gidiyor beni aldatıyor bende bazı şeyleri ifşa ettim aile birbirine girdi ya günah keçisi ben oldum anlatabildim mi? Aldatılan benim bide
Onların mk ben haklısın tabi be kurtulmussun ayrıca geçmiş olsun harbiden sevinmelisin
Mesajları sana atıyım dur djdj
Ama atamıyorum Xp yetmiyormuş jdjdj Allahımdan bulacakmışım sıçtığı bok benden değerliymiş dkdk tek anladığım ağızlarına sıçmışım hala kuduryorlar dkjd
Ekle beni
Takip ettim
Mesaj attım sana
Resim nasıl atcam djdj
Anlamadım hicbir cacik hele düzgün anlat bakem sen şunu
Bak bu kızla biz 7 yıldır görüşüyorduk üni 1 den beri o 24 ben 25 neyse bu ayrılalım dedi bi girdim facesine beni aldatıyor bende aldım facesinden bunu sülalesine ifşa ettim , şimdi kardeşleri bana hakaret ediyor djdj neymiş Allahımdan bulacakmşm felan
Ablasının boku bile benden değerliymiş tek hatası benmişim
Ablaları melek ben şeytan oldum onlara göre dkdj
Deseydin kudurmaya devam et canım. Yüzsüzler ya dgaga
Hahah yalnız baya sıçmışım ağızlarına belli dkdj az bile yapmışım gerçekten şimdi kullanılmış ablalaeını kakalasınlar bir yere jdjd
Simdi sen sevgilini mi ifsa ettin yoksa sevgilinin ablasini mi
Sevgilimi ifşa ettim babasına dayısına felan bunu diyende kardeşi daha upuzun mesajta onu atamadım
Bosver yeterde artar ona
Kız evinde kalmıyor 10 gündür kardeşinde kalıyor djdjd
Bence iyi olmus
Önce bi pişmanlık yaşadım ama şu an artık hiç pişman değilim çünkü bunu yapacak biri değildim
Neyini anlamadiniz adamın sevgilisi , eniştesine vermiş. Buda gidip ailesine şikayet etmiş. Olay buna kalmks
ne kadar karisik anlatmissin birsey anlasilmiyor
Bak 7 senedir sevgiliydik evlenme planları vardı , bu herifte boşanıyor benden önceki sevgilisi buna mesaj atıyor buda dünden hazırmış kollarına atıyor herifin kendini bende öğrenince ifşa ettim bunu aile kaosa döndü ablaları melek ben şeytan oldum anlıyacağın hem aldatılanım hem beddua yiyen
Sen neden ifsaladin tabi sen kotu olursun insanlar gerizekali
Öfkeden ne yaptığımı biliyormuyum o kadar emek verdim sırf onunla evleniyim para kazanıyım diye şehir değiştirdim oraya gittim çalışıyorum beni terketti haziranda isteyecektim
Kardes keske karismasaydin ya. Tamam sen haklisin sonuna kadar. Ama olan size olmus🥺
Aldattı beni aldattı bide eski sevgilisine 32 yaşında evlenmiş ayrılmış çocuğu var köyde yaşıyor tipi gör Allah kurtarsın kız mühendis bırak ne bok yiyorsa yesin artık fkjf
hadi ya
Kendine yaptı bana birşey yapmadı ben 10 gün ağladım dahada ağlamam
Ama o yıllarca ağlayacak
Koy bi taraflarına salla gitsin
Hayır lafa bak ablasının sıçtığı bok kadar değerim yokmuş kurban olacakmışım djdjj Zaten Allahımdan ben bulacakmışım ya tam çıldırmalıklar djdj
Ablasına çaktın mı?
7 sene djdjd
E daha ne istiyorsun🤣 zaten karı kevgire dönmüş git kendine sıfır km bul 🤣
Acı çektiğini görmek istiyorum bende biraz abarttım heralde dayısıda babasıda gördü kızın her bokunu djdj
🤣 acı çekmesi uzun vadede olur. Hemen acı çekmesini beklersen sen acı çekersin.
Yok salladım zaten ilk zamanlar kötyüdüm bunları kudurduğunu görmek zevk vermeye başladı djdj
İfşa linki var mı knk🥲
Var djjd
Şutla gelsin 🤣 ex yengeyi bir de biz görek dkdmdmd
Sallayacam bulunca sana bak malzeme çıksın madem öyle o zaman böyle mk
Türk-İş’e ifşa o yeaaa 🤣
Var telgramda bi sayfada djjd
Telegramım yok😂
İndir jdjd
Yok kanka indirince sıkıntı. Herkes yazıyor
Sen haklısın
Yok sen haklısın