Kız kardeşime ceza olarak falaka yatırdım abartmışmıyım?

Arkadaşlar ben 24 kız kardeşim ise 13 yaşın daki bir velet. Bir hafta önce bundan süphelenip onu takip ettim etmez olaydım 15 yaşlarındaki sevgilisi ile şey yaparken gördüm her neyse ikisini de çok fena dövdükden sonra kız kardeşimi yatırıb çok sert bir biçim de falaka yaptım ağlamakdan gözün de yaş kalmamışdı Ablam ayırdı beni ondan (Ailemle ayrı yaşıyoruz) Her neyse 2-3 düzenli olarak sert bir biçim de falaka yaptım şu anda akıllanmış durumda sanarım eğer yine o şeyi yaparsan yine cezanı alırsın dedim. Şu anda benden köpek gibi korkuyor. Bence abartmadım arkadaşlar?
Kız kardeşime ceza olarak falaka yatırdım abartmışmıyım?
Cevapla