22 yaşındayım sevgilim yok diye kendimi ezik, aşağılık hissediyorum. Herkesin sevgilisi olmak zorunda mı?

Kendimi değersiz hissediyorum
22 yaşındayım sevgilim yok diye kendimi ezik, aşağılık hissediyorum. Herkesin sevgilisi olmak zorunda mı?
Cevapla