8 senelik dostumla (!) aramız bozuldu. Şimdi sadece merhaba merhaba. Ben covid olduğumda bir kere bile ilgilenmedi. Sadece ortak grubumuzda geçmiş olsun dedi o kadar. Bu bana çok koydu. Çünkü ben onun en ufak karın ağrısında bile yanında olurdum. Ben ona covid olduğumda yanımda olmasını istemedim ki en azından arada bir aramasını istedim. Sevgilisiyle sorunları vardı ki her zaman var. Sevgilisi olunca beni satıyor daha önce de çok yaptı böyle.
Ne bileyim insan üzülüyor ya, niye düşünüyorsun seni önemseyen insanı diyenler vardır eminim. Valla önemsiyor arkadaşlar.
Ne bileyim insan üzülüyor ya, niye düşünüyorsun seni önemseyen insanı diyenler vardır eminim. Valla önemsiyor arkadaşlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer