En yakın arkadaşınız, dostunuz diye bildiğiniz insanla küs olan var mı?

8 senelik dostumla (!) aramız bozuldu. Şimdi sadece merhaba merhaba. Ben covid olduğumda bir kere bile ilgilenmedi. Sadece ortak grubumuzda geçmiş olsun dedi o kadar. Bu bana çok koydu. Çünkü ben onun en ufak karın ağrısında bile yanında olurdum. Ben ona covid olduğumda yanımda olmasını istemedim ki en azından arada bir aramasını istedim. Sevgilisiyle sorunları vardı ki her zaman var. Sevgilisi olunca beni satıyor daha önce de çok yaptı böyle.
Ne bileyim insan üzülüyor ya, niye düşünüyorsun seni önemseyen insanı diyenler vardır eminim. Valla önemsiyor arkadaşlar.
En yakın arkadaşınız, dostunuz diye bildiğiniz insanla küs olan var mı?
Cevapla