Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru 🥳♥️
Şöyle olmak isterdim:

En yakın arkadaşım yok maalesef :)
Olsun, zirve tek kişilik değil mi zaten? 🙂😅
Yanii evet :D :)
Teşekkür ederim ✨
Rica ederim 🙂
Canımı istesin canımı veririm.
Cevap
5Cevap
Bizimkiler evli barkli olduğu için hızma yetişemiyorlar
Ketçap ve mayonez gibi puahahahahahahahahah
Kitap kahve gibi
Dosttan öte, kardeşten kardeşim benim.
Şaban - ramazan gibi
Kardeşten farksız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar