AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
144Cevap
Çirkin kadın yoktur, bakımlı veya bakımsız kadın vardır. Öyle düşünmemelisin
Unutma bu dünyada kendini cikin gören hic kimse yoktur
Eşinle sen mutluysan onlara ne sana bişey sormak istiyorum
Profildeki kadın sensen gayet güzelsin.
umursamamaya calış kendine bakım yap giyim tarzını degiştir
yuzun kötu degil iyi biraz bakımla giyimini degiştirmenle gayet iyi hale gelirsin milletin lafına bakıpta boşanmayı dusunme
abla sıkma canını insanlar mutluluğu çekemezler onlar mutsuzsa çevresindekiler de mutsuz olsun isterler o kadar tutkulu ve güzel ilişkiniz var ki bak 2. cocuk geliyor aldırış etme
Çirkin olduğunu düşünse şu an evli olur muydunuz sence
Bu arada erkekler ciddi oldukları kadınların güzelliğini sizin sandığınız kadar birinci plana koymazlar. Mesela mark zuckerberg in karısına bak, anlarsin
Kocan adam olsaydı kimseyi konuşturmazdı boşanacaksan bu yüzden olmalı bence kiiiii eminim çok güzeldindir seni hak eden daha iyi birini bulursun boşa bacım bu adamı
Öncelikle kilo verebilirsiniz. En sevdiğiniz yiyecekleri yiyerek günde 1000 kaloriyi aşmayacak şekilde beslenebilirsiniz.
Saçlarınıza şekil vermek için düzleştiriciler kullanabilirsiniz.
Boşanmak çözüm değil bu konuda eşini seviyorsan eğer. Eşinin seni savunması lazım kimseye ezdirmemesi gerekiyor aynı şekilde sende kendini savun kimsenin hakkı yok sana bu şekilde davranmaya
Fotodaki kızsan güzelsin. hiç bi şeyin yok
Allah herkesi güzel yaratır bacım dönüp kendi iğrenç düşüncelerine baksınlar sen canını sıkma bebiş ♥️
O senin eşin sevgilin değil tapusu sende akrabaları da çevresi de kusura bakmasın ayrıca sen daha güzelsin
Bencede çirkinsin eşin utana bilir estetik filan olsan
Salak mısınız acaba? hiç böyle tabir kullanmam amma siz hak etdiniz
İçindeki pislik dışına yansımış keşke bunun da bı ameliyatı olsaydı!
İnsanlığınız çirkinliği içinize işlemiş bir tartıp düşünün siz
Kendinizi kandırmayın kız çirkin ve farkında değil eşi arkadaşlarına kepaze oluyor insan utanır be insan içine çıkarmaya ama üzülmesin işinin ehli plastik cerahlar var
Hahah yaa şaka mısın sen? çirkin olmadığı bariz belli hatta kocasındam daha iyi.
Boş tan tana yapıyorsun , ah zavallı şey.
Aptal misin, nesi cirkin gayet güzel bir kadın sırf tepki çekmek için leş kisiliginizi sermeyin buraya. Sana ne sana güzellik borcu mu var? Senin gibi anonimden sallayanlar çok iyi sanki kadının koyacak bir fotosu var senin var mı tipin yokmuş senin de
Resmim yok çünkü sorularıma girip saçma saçma şeyler yazmayasınız diye. ayrıca hiç birinizin resmî yok birde tepki veya dikkat çekince madalya mı takıyorlar hadi ben tepki ve çekmek için dedim arkadaşlarıdamı tepki çekmek için öyle söylemiş
Resmin yok çünkü öyle aman aman bir tipin yok. Buradaki çoğunun kişi de yok ama sen cirkinsin diye sallamıyor en azından kimse. Senin gibi kimliksiz söyleyenlerin hem tipi çirkin hem kalbi , yakinlari da söylüyorsa o da onların çirkinliği.
Benim tipim yerinde evel allah ayrıca arkadaşlarım veya çevrem bana çirkin demedi arkadaş bir soru sormuş bende görüş paylaştım neyse soru sorandan daha çok sizle uğraştım bye
Eşin ve çevresini değiştir 😀
Esin daha çirkin üzülme
Onların ağzının payını verirdim onlar kim köpek
Hiç umursama kıskançlıklarından öyleler
Pp deki sensen kocandan daha iyisin
Aman be ne takıyorsun, onlar çok güzelde sanki. Burnunu da yaptırırsın canım nolucak, takma kimseyi sen kendini sev yeter 💓
Sana her çirkin diyenden para toplayıp burun estetiği yaptır (kendin de dert yanmışsın gibime geldi) Bari boş boğaz olmaları bir güzelliğe yarasın.
Sakın öfkeyle karar verme eşin seni güzel bulmuş ki evlenmiş her dili olan konuşuyor boşver sen onları ailene odaklan canım
Sor bakalım yüzünün güzelliğine bakıpta aldıkları gelinlerden memnunlar mıymış. Senin kalbin güzel olsun bacım.
İnanılmaz saçma bence boşver çirkinsen de çirkin bahtı diye birşey var dış görünüş çok mu önemli sanki
Önemli olan eşinin seni güzel bulması sen ailesiyle evlenmedin ya ne takıyon ki boşver canını sıkmaya bile değmez
Ya çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır bir insanın içi güzel olsun güzellik gelip geçicidir
kim ne derse desin bakma onlara sen eşin ve çocuğunla mutlu olmaya bak
Sen güzel olduğunu bilmeye devam et. Buna karar verecek olan kişi sadece sensin
Eşinin çevresi değil eşinin düşüncesi önemli
onunda düşüncesi önemli değil. kendini beğeniyorsa kim beğenmezse beğenmesin
Hadi oradan de.
Onlara ne ya
Eşin begeniyo sorun yok..
Fesatligina yapıyorlar sende onları eleştir
Kıskanılıyorsun kem gözlere dikkat et 💁🏻♂️
Eşinin çevresi kendi tiplerine baksın.
Öyle adamla evli kalınmaz zaten
Çirkin buluyorsa neden evlendi
dua et gözlerini senden alamasınlar.
Onlara neymiş hayırdır takma boşver
Bence seni çekemıyolar
Eşin beğeniyorsa millete ne
Sende onları çirkin bul.
Onlara ne yaaa. Takma s.. tir et.
Beyaz tenli olmak güzellik kriteri değil kaş göz yüz yapısı önemli çirkin diyorlarsa öylesindir de neden evlendi orası var😂
Kendilerine baksınlar
Yaa 😞😞 öyle düşünme çirkin değilsin😌
fotodaki kadın sen isen çirkin değilsin
Eşinin çevresinden uzaklaşın
Bu insanlar harbi kafayı yemiş ya takma kafana nasıl rahatsan öyle yaşa hayatını
Eşin orda cevabini vermeliydi. Demek ki o da begenmiyor. Bosver bosan gitsin. Ondan bir hayir gelmez
açık sözlü olmam gerekirse eşin onları susturacak kadar cesur değil demek ki
Eşinin sana destek olması lazm soyleyenleri susturması lazm
Kocan kalabalık ortamlarda elini tutmaktan çekiniyor mu?
Herşey dış görünüş değil sadece dis görünüşe bakilmaz
En önemlisii kendinle barışık olmak gerisi sadece sivrisinek vızıltısı
Burnunu eşinin parasıyla yaptır sonrada bas tekmeyi gitsin
Gayet güzel bir kadınsın. Eşinin çevresi apt*lmış.
Eşinin çevresinden uzaklaş yeni çevreler edin
sen de onları çirkin bul. ödeşin işte
Allah onları ıslah etsin