Merhaba 25 yaşındayım.40 yaşında sevgilim var birbirmizi çok seviyoruz fakat ileride ne gibi sorunlar olabilir yardımcı olabilirseniz sevinirim?

5 yıldır devam eden br ilşkm var. çok yıprandık çnku şu an boşanma surecinde.. ama hayatında ben oldgm için boşanmıyır. kendisi için yapıyor bnu.
beni çok seviyor herşseye razı benmle. bana deger veriyor bende ona deger veriyorum. ve evlenmek istiyor benmle 2 kızı var. ailem bunu nasl karşılar blmiyorum ama sevdigm için razı gelirler.. bilmek istedğim geleckte ne gbi sorunlar yaşarım.. yaş farkı sizce çok mu? yaşını göstermiyor şuanda ve deli dolu gezmeyi çok seven bri. birlkte güzl şeyler paylaşabiliyrz. en önemlside anlaşabiliyoruz ama korkularm var ve bu yıpranmşlıgım ileride ne gbi sorunları getirir. bu tarz bir ilşksi olan var mı aranızda 15 yaş farkı ile evlenenen? teşekkürler şmdiden verecegnz cevaplar için
Merhaba 25 yaşındayım.40 yaşında sevgilim var birbirmizi çok seviyoruz fakat ileride ne gibi sorunlar olabilir yardımcı olabilirseniz sevinirim?
Cevapla