Hayatında hiç sevgilisi olmamış bir erkeğin kendini yalnız hissetmesi normal mi?

Hayatımda hiç sevgilim olmadığı için kendimi hep yalnız hissettim hâlâ yalnız hissediyorum hatta yaşlandıkça yalnızlık hissi daha da artıyor
Hayatında hiç sevgilisi olmamış bir erkeğin kendini yalnız hissetmesi normal mi?
Cevapla