Japon Erkek Arkadaşım Beni Gerçekten Seviyor mu, yoksa?

Selam, 18 yaşındayım ve 1 senedir bir uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum. Erkek arkadaşım Japonya'da, dil öğrenme uygulamasından tanıştık. İlk başta çok iyi iki arkadaştık sonrasında görüntülü konuşmaya falan başlayıp birbirimizi daha iyi tanıdıkça benimle bir ilişkiye başlamak istediğini söyledi. Ancak aramızda 6 yaş var.. Bunun sorun olup olmayacağını sorduğumda yaşın kendisi için sadece bir nicelik olduğunu, benimle konuşmaktan çok keyif aldığını olgun olduğumu vs vs. söyledi. Görünüş olarak da resmen aynı yaşta duruyoruz, biliyorsunuz Asyalı erkekler genç gösteriyorlar. Ama şöyle bir sorun var.. Bazen her ne kadar başka tarafa çekmeye çalışsam da konuyu başka şeylere getiriyor (Son 3 haftadır yapıyor bunu) Ve hani beni gerçekten sevip sevmediğini sorgulamaya başladım. Evet, Türkiye'ye de gelecek ama bilirsiniz.. Hani acaba başka bir amaçla seviyor olabilir mi? 1 senede bunu anlayamadın mı diyeceksiniz ama öyle değil gerçekten çok naif, çok düşünceli ve samimi biri ama bu konuları açmaya çalışınca ben bir tuhaf oldum. Bu arada daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı ve hani sevgilim bana iltifat ettiğinde bile kızaran biriyim:) Sizce? Yoksa bu konuları açması normal mi? Bana pek doğru gelmedi.
Japon Erkek Arkadaşım Beni Gerçekten Seviyor mu, yoksa?
Cevapla