Kocam beni aldatıyor boşanmalı mıyım bir akıl verin lütfen?

2 senedir evliyiz 4 aylık hamileyim eşimle evlenmeden öncesinde de nişanlıydık birbirimizi uzun süredir tanıyoruz yani. Bu süreçte bir çok ayrılığımız oldu ama hiç ihanet yüzünden olmadı çünkü şüphe dahi duymadım o kadar ki güveniyordum. Ama dün gece telefonuna mesaj geldi. Normalde hiç telefonunu kurcalamam çğnkü güveniyorum ve seviyorum ama dün gece onun telefonuyla annemlerle konuşuyordım telefonu kapatırken erkek ismiyle birinden mesaj geldi. Okumadım bile tam ona verecektim sonra kalp emojileri öpücükler geldi aynı kişiden o an anladım erkek olnadığını meğerse bir kızla konuşuyormuş. Ve o an bir hata yapıp mesajı okudum. Önceki sohbetleri silmiş çünkü sadece kızdan gelen mesajlar vardı. Hepsi cinsel içerikli mesajlardı. Ve buluşmadan bahsediyordu. Dünden beri içim içimi kemiriyor ona karşı çok kötü davranıyorum hatta yüzünü bile görmemek için odada kalıyorum saatlerce. O ise sadece bir anlık hevesdi diyor eski bir olaydı peşimi bırakmadı diye yalan söylüyor. Eski bir olay bile olsa o sırada da nişanlıydık her şekilde beni aldattı ve hala beni sevdiğini söylüyor. Ne yapayım ben şimdi 4 aylık hamileyim ve ben bu adamdan değil ki bir çocuğum olsun evli kalmak bile istemiyorum. Söylediklerine de inanmıyorum daha doğrusu inanamıyorum. Sürekli ağlıyorum annemlere de söyleyemiyorum ne yapayım ben şimdi?
Kocam beni aldatıyor boşanmalı mıyım bir akıl verin lütfen?
Cevapla