Bu çocuk başka kızlarla takılırken bu duruma nasıl katlanacağım?

Ben okuldan bir çocuğa 2 senedir platoniktim ve beni çok ağır reddetti (hakaret üstüne hakaret yok tek yeteneğim resimmis yok güzel değilmişim yok fazla safmışım ) Neyse covid döneminde bunla sınava giderken karşılaştım ama nasil bakıyor bana ağzıma düşecekmiş gibi. Anladım beni sevdiğini ama gerek benim reddetmemden korktuğu gerek diğer kızlarla arasının çok daha iyi olmasından bir daha karşılaşmadık ne mesaj attı ne aradı. Onu da anlıyorum bizim sevgimiz imkansız artık hiç bir oluru yok. Sözün kısası sormak istedigim şu, bu çocuk başka kızlarla takılırken bu duruma nasıl katlanacağım... Kendimi kaybetmekten korkuyorum😥😥😥😥😥
Güncellemeler
+1 yıl
Bende onu unutmuştum ama bakınca gözlerime bir umut ışığı yandı tavsiyeleriniz neler bakmaya devam eder mi
Bu çocuk başka kızlarla takılırken bu duruma nasıl katlanacağım?
Cevapla