Ben okuldan bir çocuğa 2 senedir platoniktim ve beni çok ağır reddetti (hakaret üstüne hakaret yok tek yeteneğim resimmis yok güzel değilmişim yok fazla safmışım ) Neyse covid döneminde bunla sınava giderken karşılaştım ama nasil bakıyor bana ağzıma düşecekmiş gibi. Anladım beni sevdiğini ama gerek benim reddetmemden korktuğu gerek diğer kızlarla arasının çok daha iyi olmasından bir daha karşılaşmadık ne mesaj attı ne aradı. Onu da anlıyorum bizim sevgimiz imkansız artık hiç bir oluru yok. Sözün kısası sormak istedigim şu, bu çocuk başka kızlarla takılırken bu duruma nasıl katlanacağım... Kendimi kaybetmekten korkuyorum😥😥😥😥😥
Güncellemeler
+1 yıl
Bende onu unutmuştum ama bakınca gözlerime bir umut ışığı yandı tavsiyeleriniz neler bakmaya devam eder mi
Bu çocuk başka kızlarla takılırken bu duruma nasıl katlanacağım?
bir erkeği merkezine koyarsan erkek şımarır. aynı kadın gibi. seni istediği gibi kullanabilir. İşte bu kozu ona verme! Bitti geçti o varken başkası da vardı. Dik dur eğilme önüne bak arkana bakarsan tökezlersin. seni yerden kaldıran olmaz.
bak 3 yıldır platonik olduğum çocuk en yakın arkadaşıma yazıyo ve onların arasını yaptım resim çizmeyi seviyorsun anladığım kadarıyla resim çiz bende resim çizmeye bayılırım ve çok işe yarıyor
ben o mutlu olsun istiyorum şu an flört ediyorlar ve en yakın arkadaşımı da tanıyorum asla ama asla sevgililik evresine geçmeyeceğini biliyorum ilk başlarda çok zorlanıyordum keşke ikisininde haberi olsa diyordum ama onu mutlu gördükçe bende mutlu oluyorum ben bizim olurumuz olmayacağını çok önce anladım bahsettiğin kişi başka kızlarla konuşuyormuş boşver ondan sana hayır gelmez eğer sana değer verseydi böyle yapmazdı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
arkadaşım erkekten çok ne var ya amma taktınız ilişkiye bence kariyerine odaklanmalısın bir erkeksiz çok güzel yaşanır ama kariyersiz asla
Ne güzel söyledin helal be adamsın:)
çok yara almış biri olarak bu farkındalığa çok zor geldim umarım sende ulaşırsın
Ah be hep zavallı kadınlar ne derler bilirsin seveni sxker sxkeni severler kimseyi çok sevmemeliyiz
ama biz zavallı değiliz
Onu hâlâ sevmem gurursuz muyum demektir
gurursuzluk onun seni aşağılamasıydı sen sadece hür irade ile sadece seven tarafsın
sen neden onun peşindesin başka biri yo kmu?
Var da ne bileyim kimse onun yerini doldurmuyor beni seven kişiler hep benden büyük çıkıyor
bir erkeği merkezine koyarsan erkek şımarır. aynı kadın gibi. seni istediği gibi kullanabilir. İşte bu kozu ona verme! Bitti geçti o varken başkası da vardı. Dik dur eğilme önüne bak arkana bakarsan tökezlersin. seni yerden kaldıran olmaz.
Yok yani
Hmm haklısın
Kendini kaybetmek istemiyorsan istersen konuşabiliriz sakıncası yoksa. :)
arkadaş olabiliriz. Medenice.
bak 3 yıldır platonik olduğum çocuk en yakın arkadaşıma yazıyo ve onların arasını yaptım resim çizmeyi seviyorsun anladığım kadarıyla resim çiz bende resim çizmeye bayılırım ve çok işe yarıyor
Oha kız sen yürek yemissin ben asla yapamam
Ne konusunda işe yarıyor
ben o mutlu olsun istiyorum şu an flört ediyorlar ve en yakın arkadaşımı da tanıyorum asla ama asla sevgililik evresine geçmeyeceğini biliyorum ilk başlarda çok zorlanıyordum keşke ikisininde haberi olsa diyordum ama onu mutlu gördükçe bende mutlu oluyorum ben bizim olurumuz olmayacağını çok önce anladım bahsettiğin kişi başka kızlarla konuşuyormuş boşver ondan sana hayır gelmez eğer sana değer verseydi böyle yapmazdı
kendini hafiflemiş hissediyorsun
Çok doğru söylüyorsun son bir şey sorucam madem baska kizlara bakacak kadar sevmiyor neden öyle baktı sence kedi ciğer hesabı mı yoksa ne
senin hâlâ ondan hoşlanıp hoşlanmadığını yoklamak için bence eğer sen ona yüz verseydin sana yürüyecekti ve en sonunda da seni aldatacaktı
Ezdirmeyecegiz kendimizi ✊✊✊
tabiki de asla ama asla kendimizi ezdirmeyeceğiz hiç kimse senden daha değerli değil sakın bunu unutma:)
Aynen, sence bu salak bakmaya devam eder mi 😂😂😂
eder sonra baktı olmuyor vaz geçer
Hihihi
Nasıl soğumuyorsun
Neden sogumaliyim
Hakaret ediyormuş ya
Haa bilmiyorum bu çocuk ilkim belki de kendimi değersiz goruyorumdur onun hakaretlerine rağmen şu an beni sevmesine tutunuyorum. Zavalliyim mi sence