Kadın evlenmek istemeyen sorumsuz bir adamı evliliğe ikna ediyor, adamın gözü dışarı kaymasın diye çocuk yapıyor.
Sonra adam iyice eve bağlansın diye 2. çocuğu yapıyor.
Sonra boşanıyor kadın. Çalışmıyor da baba evine dönüyor, ailesinin de rahatını haliyle bozuyor.
Neden erkek full suçlu diyorlar ki bence bunolayda kadın daha suçlu. Çocuklarına sorumluluk sahibi baba seçmek annenin görevi değil mi?
Sonra adam iyice eve bağlansın diye 2. çocuğu yapıyor.
Sonra boşanıyor kadın. Çalışmıyor da baba evine dönüyor, ailesinin de rahatını haliyle bozuyor.
Neden erkek full suçlu diyorlar ki bence bunolayda kadın daha suçlu. Çocuklarına sorumluluk sahibi baba seçmek annenin görevi değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer