Boşanmış çiftler konusunda neden hep kadınlar haklı bulunur, erkekler suçlanır?

Kadın evlenmek istemeyen sorumsuz bir adamı evliliğe ikna ediyor, adamın gözü dışarı kaymasın diye çocuk yapıyor.
Sonra adam iyice eve bağlansın diye 2. çocuğu yapıyor.
Sonra boşanıyor kadın. Çalışmıyor da baba evine dönüyor, ailesinin de rahatını haliyle bozuyor.

Neden erkek full suçlu diyorlar ki bence bunolayda kadın daha suçlu. Çocuklarına sorumluluk sahibi baba seçmek annenin görevi değil mi?
Boşanmış çiftler konusunda neden hep kadınlar haklı bulunur, erkekler suçlanır?
Cevapla