Boşanmış kadınlara karşı bu tuhaf bakış açısı ve erkeklerin yaklaşımı neden böyle?

Yanlış evliliğimi resmi olarak sonlandırma kararı aldım. Fakat bu toplumda boşanmış olduğunu duyan herkesin derdi ne, özellikle erkeklerin ne peşinde oldukları aşikâr. Neden bunu yapıyorlar, zaten kadın için her şey çok zor, yorulmuş zaten. Bu kadar yorgun bir kadın yeniden ilişki yaşamak istemez ki.

Boşanmış kadınlara karşı bu tuhaf bakış açısı ve erkeklerin yaklaşımı neden böyle?
Cevapla