Hadi bakalım. Varsayalım eşin memur, eşin doktor, mühendis ya da normal işçi.. İşyerinde senden daha güzel daha tatlı dilli, süper dekolteli, çekici hemşireler, memurlar, işçiler olsa razı mısınız kızlar? ... İnsanın işten eve gelesi gelir mi? ... Kızlar razı mısınız? Razı değilseniz niye kızlar her yerde açılmasın, çalışmasın deyince kürekleniyorsunuz he? Hadi bakalım.Bu sitenin en çekici kızı benim, anladınız mı..... Tüm kıvırtanlara gelsin.
Eğer ki eşim iş gereği oradaysa diğer kadınlarda o nedenle orada. Eşime güvenmesem zaten eşim olmazdı. O yüzden böyle bir şeye takılmam. Zaten o kızların hiçbiri de boş değildir. Eşimi ne yapsın yani.
Sen nasıl bir şeysin ya neden gece gece sinirimi tepeme çıkarıyorsun. Bi kere ilk önce sevdiğine güvenmelisin ki ben güveniyorum sadece içimde azıcık bir soru işareti olur
Sevgili @kulllkedisi O zaman cevapla, madem razı değilsin neden kadınların her yerde çalışmasını, istediği gibi açılmasını sacilmasini destekleyip şaksaklıyorsunuz?
Başkasına gitmesin diye cabalayamam oyle bi niyeti varsa kapiyi ben acarim zaten ona rahat çıksın diye zaten içinde aldatma istegi olan birini dibinden ayirmasan ne fayda yapacak olan yine bi yolunu bulur yapar o yuzden çokda takilma bunlara baktin aldatiyor ayril gitsin evlilik kadar bosanmak da bi insanin hakki sonuçta
Kimse çabalamasın abi niye birileri bişiyler için cabaliyor senin olan sana kalır zaten çokda kasma kendini ayrica karsindaki adam şeref yoksunu karaktersizin tekiyse zaten yanima yakismaz niye yanimda kalsin diye uğraşıcam
Yani karşıdaki adamın şeref ve karakterini söz konusu etmeden önce kendimize bakalım acaba sorun var mı diye. Ne kadınlar var kocasına dirlik vermeyen, kocasına özen vermeyen. Bas tekmeyi bu karıya
Kadın düşmanı falanmisin sen ya da fazla ataerkil takiliyorsun ama artik öyle bisi kalmadi aç biraz beynini yok öyle erkek istedigini yapacak disarda kadinlara bakacak evde esini hizmetli gibi kullanacak eşi de buna sesini çıkarmayacak baska isteginiz varmiydi mutlu olmak istiyorsaniz once esinizi mutlu edeceksiniz sadik olmayi ogreneceksiniz sonra zaten o evde mutluluk da olur huzur da
Herşeyi kadinlara yuklemesini biliyon da bi donup kendi hemcinslerin ne boklar yiyiyor evde eşi dört dörtlük bakiyorken üstelik onlara hiç bakmiyon ya kani bozuk olan adami ne yapsan yaninda tutamazsin hic oyle evde kadin rahat vermedi huzur yok deme
Her neyse senin zihniyet belli cahile laf anlatmasi da insani bi hayli yoruyor sana nefes tuketemicem kendince dogru buldugun kıt dusuncelerinde yasamaya devam et sen
Yabancilarin ne düşündüğü zerre umrumda değil ayrica sessiz sakin birisini istiyorsan hayatında git balık besle kimse senin kolen ya da uşağın olamaz her hatana susamaz erkek oldugun icin kendini kadindan ustun göremezsin
Söylediğin çok duygusuzca yıllarca aranda duygusal bağ olan kadını 3 günlük hadi işine için bırakmak ne kadar mantıklı? Yazık böyle eşleri olan kadınlara üzülüyorum evlenmek boşanmak çocuk oyuncağı değil. Bir kadının duygularıyla oynamak da o kadar basit olmamalı.
Aşağıda yorumunu gördüm, madem razı değilsin neden kadınlar çalışsın diyorsun yazmışsın. Biz çalışsın dedik, sözde çalışarak orasını burasını göstersin demedik. O bashettiklerinin çoğu zengin koca avcısı. d Herkes istediğini giyer de iş yerindeysen bu öyle değildir.
Sokaktakilerden banane yaw. Ailesi var, sevgilisi var. Onlara bir şey demek bana düşmez. Ayrıca sorun iş yeri hakkında, konunun dışına çıkmayalım şimdi.
Kadının belirli bir kalıba sıgmasini istemem kabaca tabirin şakşakladigimi falan nerden biliyorsun mesela sen istemem tabiki kim ister Allahin askina herkes haddini bilip giyinmeli ve duzgun davranmali tatli dili varsa eşine sevgilisine olsun baskasinin esine sevgilisine degil
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kızlar, eşinizin/sevgilinizin işyerinde süper dekolteler giyen ve sizden daha güzel, alımlı, tatlı kızlar çalışsa razı mısınız?