Kafede calismak amaclu is gorusmesine gittiniz oldukca şık ve tasarim kafelerden biri... kafe sahibi kiyafeti biz vereceğiz bir ornek tayt ve tişort olacak dedi kabul edip işe girer misiniz
Girerim problem değil
Girmem kimsenin önünde taytla dolaşamam valla
Önce tamam derim ama çalışırken baska şeylerde giyerim
Ohhh ne rahat giyerim iyide olur tayt
Kafesine gore değişir elit biyerse giyerim tayt
Tayt olur ama yaz için şort ya da mini taytinda serbest olmasini isterim çok sicak olur
Bu sartı duyunca ise girmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu yorumlarrr
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlar yok mu
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Böyle bir zorunluluk beni bozar. Kural sevmem
Ama neticede goruntu önelmi kafede yani
Bu benim sorunum değil görselliğe göre eleman alsın dedim Ya kural sevmiyorum ben
Anladim... ben tayt giydirmek istiyorumda
Mutlaka bunu kabul edecek birileri olacaktır
Sen hangi ildesin
İstanbul
Bursada olsan aslinda iyi olurdu..
Eleman olarak mı alacaktın beni :)
Bilmem merak ettim seni ☺ fotografında yok sarışınmısın sen
Yok esmerim ve merak iyi bir şey değildir :)
Ben raziyım meraktan başıma geleceğe.. sonunu düşünen kahraman olamaz ☺
Girmem kimsenin önünde taytla dolaşamam valla
Nedenki tayt bukadar zor birseymi senin icin sanki giymediginiz şey?