Kadın olmak her yerde zor gerçekten. Bir de kadın haklarına değer veren kurumsal bir şirkette çalışıyorum. Daha önce bir kadın arkadaşımız terfi aldı, başka birime geçti. Arkasından bir sürü konuşan var, bir de giyiminden ötürü hafif meşrep olduğunu düşünenler var. Biraz mini etek şort vb. giyiyor ama bu onun kendi tercihidir ve kimseyi de ilgilendirmez. Sonuçta ozverisi ve çalışkanlığı ile terfi almış. Herkes kiskanirken ben örnek alıyorum. Uzun yıllardır da bu sektörde ve rol model alabilirim diye düşünüyorum.
Ben de giyimime ve gorunumume çok dikkat ederim. Acaba standart giyinmiyorum diye beni kendilerinden biri olarak görmüyorlar mı? Ya da kadınlar sevgililerini ellerinden alacağımı falan mı sanıyorlar? Anlamadım gitti. 😂
Bir de şöyle bir durum var, bir erkek her gün ütülü gömlek giyip saçlarını güzel yapıp güzel kokuya sahip olsa kimse onun hakkında olumsuz düşünmez...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer