İşyerinde güzel giyinen kadınlar sevilmez mi?

Kadın olmak her yerde zor gerçekten. Bir de kadın haklarına değer veren kurumsal bir şirkette çalışıyorum. Daha önce bir kadın arkadaşımız terfi aldı, başka birime geçti. Arkasından bir sürü konuşan var, bir de giyiminden ötürü hafif meşrep olduğunu düşünenler var. Biraz mini etek şort vb. giyiyor ama bu onun kendi tercihidir ve kimseyi de ilgilendirmez. Sonuçta ozverisi ve çalışkanlığı ile terfi almış. Herkes kiskanirken ben örnek alıyorum. Uzun yıllardır da bu sektörde ve rol model alabilirim diye düşünüyorum.

Ben de giyimime ve gorunumume çok dikkat ederim. Acaba standart giyinmiyorum diye beni kendilerinden biri olarak görmüyorlar mı? Ya da kadınlar sevgililerini ellerinden alacağımı falan mı sanıyorlar? Anlamadım gitti. 😂

Bir de şöyle bir durum var, bir erkek her gün ütülü gömlek giyip saçlarını güzel yapıp güzel kokuya sahip olsa kimse onun hakkında olumsuz düşünmez...

İşyerinde güzel giyinen kadınlar sevilmez mi?
Cevapla