Ben 39 kız arkadaşım 19 yaşında evlenmeyi düşünüyoruz, sorun olur mu sizce?

Ben yaş olarak en fazla 29 gösteriyorum, oda olgun duruyor 25 falan gösteriyor. Dışarıdan kimse yaş farkını anlamaz. Ama kayınvalide 37, kayınbaba 38 yaşında. Ben yaş farkından dolayı çok kararsızım ama o evlenmekten ısrarcı
Ben 39 kız arkadaşım 19 yaşında evlenmeyi düşünüyoruz, sorun olur mu sizce?
Cevapla