Telepati var mıdır? Sevgilimden ayrılalı uzun zaman oldu. Sürekli aklıma geliyor. Acaba onunda böyle mi oluyor? Telepatik mi?

Eski sevgilim her an aklıma geliyor. Ayrılalı çok uzun zaman oldu. Sizce bu durum telepatik olabilir mi? Ben de onun aklına geliyor muyumdur? Bunun depresyon dışında bir nedeni var mı :D
Telepati var mıdır? Sevgilimden ayrılalı uzun zaman oldu. Sürekli aklıma geliyor. Acaba onunda böyle mi oluyor? Telepatik mi?
Cevapla