Telepati denilen şey gerçek midir? birini düşünürken o da beni düşünüyor mudur?

Daha öncesinde f*ck tarzı takıldığım bir çocuk vardı, 2 yıl falan oldu sonra bi daha buluşmadık ama çocuğu ben hiçbir zaman unutamadım. Hemen hemen ara sıra hala aklıma geliyor, çocuktan hiçbir zaman bir beklentim olmadı (o aklımıza gelen anlamda) ve o olay olmasa da olur. Hiçbir zaman o gözle bakmadım ona sesi konuşması tavrı yanıma oturması bile bana yetiyordu. Ara sıra da hala rüyama giriyor ve dün de girmişti. Onu görürken hissettiğim heyacanı hala anımsıyorum. Sizce karşı taraf da beni düşünüyor mudur yani bu telepati denilen olay gerçek mi? Ben daha önce hiçbir zaman böyle bir duygu yaşamadım.
Telepati denilen şey gerçek midir? birini düşünürken o da beni düşünüyor mudur?
Cevapla