Bu zamanlar ne zaman bitecek, hiç mi geçmeyecek? Nolur biraz rahatlatır mısınız?

Çok üzülüyorum, çok ağladım gerçekten içim acıyor. Gece uyuyamıyorum, sabah kalkıyorum gözümde belirgin kırmızı kılcal damarlar var. Kimse anlamasın istiyorum ama olmuyor. Kilo da verdim kendimi çok kötü hissediyorum. Boşlukta hissediyorum. Anlam veremiyorum, için sıkışıyor. Gerçekten dikkatimin dağılmadığı bir an çok kötü hissediyorum. Geçmeyecek mi bunlar? Bitmeyecek mi bu geceler? Nolur biraz içimi rahatlatın. Bir derin nefes çekip rahatlamak istiyorum, eskisi gibi olmak istiyorum ama gerçekten çok içim param parça çok üzülüyorum çok. Mesaj olarak dönemeyeceğimden gizli olmayı tercih ettim. Bir lafınız bile belki beni rahatlatır. Nolursunuz, rahatlatın yoksa ben gerçekten patlayacağım artık içime atmaktan, güçlü olmaktan.
Bu zamanlar ne zaman bitecek, hiç mi geçmeyecek? Nolur biraz rahatlatır mısınız?
Cevapla