Flöturumun oto tamircisi olduğunu öğrenince bana soğuma geldi. Problem bende mi?

Ayıp bir iş değil ama bilmiyorum yakıştıramadım kendime :(
Flöturumun oto tamircisi olduğunu öğrenince bana soğuma geldi. Problem bende mi?
Cevapla