3 yıllık iliskim sınav senemde bitti çok kötüyüm motivasyon verir misiniz?

Merhabalar arkadaşlar 18 yaşındayım. Sozluydum 15 yaşında sozlendm çok seviyodum. Sonrasında habire bana bağır çağır istediğimi yap. Okuma dedm okumycaksn calismycaksn dedi. Bende annesini aradım anlattm annesi de şımarırsin sen çalışırsan dedi zoruma gitti nisalima dedim alttan al madem seviyosun beni dedi. Sonra işte işine geliyorsa kalırsın biz böyleyiz dedi. Ayrldm. Sonrasında beni ağlayarak aradı bende benim arkamda dur beni atma filan dedim. Bağırdı çağırdı bende de anksiyete var kriz geçirdim çok kötü oldum hem üniversite sınav stresi hem onlar çok kötü oldum. şu an özledim nasik unutcam derse nasıl yogunlascam
3 yıllık iliskim sınav senemde bitti çok kötüyüm motivasyon verir misiniz?
Cevapla