Öylesine sınava girmiştim, önceden isteyip de kazanamadığım yere sıralamam yetiyor. Okulumu bıraksam mı sizce?

Çok istiyordum ama 3 sene önce puanım yetmiyordu. Şimdi de 3. sınıfa kadar geldim, bırakılır mı okul sizce?

Öylesine sınava girmiştim, önceden isteyip de kazanamadığım yere sıralamam yetiyor. Okulumu bıraksam mı sizce?
Cevapla