Ne yapılmalı böyle durumda 4 aylık uzaktan ilişki hep sesli konuştuk 2-3 kere görüntülü konuştuk onuda benim zorumla
her gün sesli konuştuk ama görüntülü istemiyor
her gün sesli konuştuk ama görüntülü istemiyor
Görüntü istemiyor çünkü
Kendini çirkin buluyor ve senin onu terk edeceğini düşünüyor.
Bu çocuğun başından muhtemelen benzeri bir olay geçti. Ayrıca Sosyal medyaya atılan fotolar ve görüntülü malesef bir değil. Tabi aynısı sizin içinde geçerli ayrıca görüntülü açmayan konuşmak istemeyen bir elemanla bir şey yaşamak cidden zor olmalı bunu da ekleyeyim
uzaktan ilişki görmüyoruz etmiyoruz
sesli sesli nasıl olacak 4 ay oldu görüntülü konuşmadan
neyle karşılacağım nasıl tavırı olacak yanındayken felan
naııl anlayacağm
Adam özgüvensiz tipsiz işte.
Unutma sen kadınsın senin zamanın değerli en verimli zamanların 18-30 bu zaman aralığında kapağı attın attın atamadın bittin. Zamanını tipini bile göstermeye korkan birisine harcama sonra pişman olur başını duvarlara vurursun
Cevap
3Cevap
Bende burdan bi kizla tanıştım pandemi döneminde. (Ilk çıktığında) aramizda 640 km vardı. Şimdi yanı basimda. Her isten geldiğimde gülerek kapiyi acip "corona cabuk banyoya yürü yürü) :)
Büyük ihtimalle kendini tipsiz bulgu icin seninde kendisinden sogumasini istemiyor
2-3 kere konuştuk
beğendiğimi biliyor
her gün sesli konuştuk 4 ay boyunca aramız iyi
doğum günümüzde hediyeler yolladık vs
ama görüntülü isteyince olay çıkıyor
onu da geçtim bunla daha buluşmadık buluşacğaız yazın
daha sonra 4 saatlik mesafede olacak ünivlerimiz yine uzaktan olacak
görüntülü istemeyen biriyle nasl oalcak yani görmeden nasl yapacağım dokunamıyorum
bari göreyim
offfffffffffffff
bir ara yine kavga çıktı haftada 1 ya da 2 haftada 1 kere görüntülü fean dedi canım istemiyor dedi
bitsin felan dedim her gün diye anlaştık her gün akşam konuşacaktık
2 gün akşam konuştuk ya misaflr geldi ya sınavları girdi araya
bir kere de o demiyor görüntülü konuşalım diye ben görüntülü demesem umrunda olmuyor sesli devam ediyor
yani ne diyim seviyorum ama görüntülü görmeden canlı görmeden nasıl olacak bilmiyorum
çok yorucu dokunamamak zaten kötü
göremiyosranda
Senin zorunla konuşması hoşuna mı gidiyor? Belli ki istemiyor yani
istemiyor olabilir de uzaktan ilişki görmüyoruz etmiyoruz
sesli sesli nasıl olacak 4 ay oldu görüntülü konuşmadan
neyle karşılacağım nasıl tavırı olacak yanındayken felan
naııl anlayacağm
Sanaldan ilişkiye güven olmaz
uzaktan ilişki görmüyoruz etmiyoruz
sesli sesli nasıl olacak 4 ay oldu görüntülü konuşmadan
neyle karşılacağım nasıl tavırı olacak yanındayken felan
naııl anlayacağm
Görüntülü kesin konuşmalısınız zaten. Fakat isterseniz günün her vakti görüntülü konuşun. Karşınızdaki insanı tam olarak tanıyamazsınız.
Bende sizin gibi sanaldan tanıştım ve daha reelde görüşemeden o beni aldattı. Halbuki o kadar iyi biri olarak görüyordum ve hiç ihtimal vermezken...
Sizinde çok dikkatli olmanızı öneririm. Bugün sırtınızı yasladığınız kişi aslında bir yılan olabilir.
Olamaz demeyin ben bunu çok kötü deneyimledim malesef
1 senelik uzaktan ilişkisi olmuş hiç buluşma imkanları olmayacak düzeyde
2 kere buluşmuşlar sadece her neyse bitmemesi için felan uğraşmış
ama o 1. ayda görüntülü için kavga edip bunla her gün konuşmaya ikna etmiş ve konuşmuşlar
ben diyince bir bahane geliyor
akşam net çekmiyor doğru düzgün benim odamda diyorum gündüz öğle ikindiye alalım yok güneş vuruyor diyor akşam bir çaresini bulacağım mutfağa fean geçerim dedim
sınavları girdi araya bir sürü şey girdi bunlar girdi sorun değil girebilir bana şunuda demiyor bugün görüntülü konuşamadık yarın kesin konuşalım felan yok
yani yoruldum bu durumdan
birde sorun değilmiş gibi davranıyor görüntülü istemek suçmuş ona göre
offfffffffffffffff
Baya şüphe uyandırıcı...
Sürekli bahaneler mazeretler, senden kaçmalar başladıysa şüphelen derim. Hiç sağlıklı değil uzak mesafe ilişkileri.
Senin adına üzüldüm umarım hakkında iyisi olur, benim yaşadıklarımı yaşamazsın.
ne kadar konusursanız konusun ya
nasıl yani
görüntülü istememsi saçma değil mi 4ay oldu ve beğendiğimi biliyor
uzaktan ilişki bride birine anlatsam görüntülü konuşmuyoruz 2-3 kere gördüm diye güler dalga geçer
empati kurar mısın
benim yerimde ol
4 ay konuştun
hep sesli konuştun
herneyse bir şekilde de buluştunuz yazın
sonra yine uzaktan olacak ünivler açılınca 4 saatlik uzaklığımda olacak ünivi ve hala bunu göremiyorum görüntülü neler hissedersin neler yaşarsın?
uzaktan ilişki yaşamamışsın belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?