Suç değil ama istemiyor zorlamanın bir manası var mı
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda canım istemiyor diyor ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
arkadaşları ailesi felan kaybetme bunu kaçırma dediler hepsi kendide çok beğeniyor ama yani suçmuş gibi benim görüntülü istemem kalkıp başka birini bulabilirsin görüntülü seven ne demek canım istemiyor ne demek 2 dk dahi olsa görüntülü isteyebilir ben 5 dk dahi olsa dışarı çıkınca sesini duyuyum uyumadan 2 dk sesini duyup uyuyum diyorum karşılığında bunu diyor zoruma gitti
Aşırı ısrarcı olmak his degil ama arada paylaşması da lazım
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
kanka takılmayacak durum yok arkadaşları ailesi felan kaybetme bunu kaçırma dediler hepsi kendide çok beğeniyor ama yani suçmuş gibi benim görüntülü istemem kalkıp başka birini bulabilirsin görüntülü seven ne demek canım istemiyor ne demek 2 dk dahi olsa görüntülü isteyebilir ben 5 dk dahi olsa dışarı çıkınca sesini duyuyum uyumadan 2 dk sesini duyup uyuyum diyorum karşılığında bunu diyor zoruma gitti
Tabiki suç değil görüntülü konuşmak istemen aksine ona değer verdigini gösterir bence onu görmek istemen güzel bişey
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
Görüntülü konuşmayı istemek suç değil de Utanıyordur belki
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda canım istemiyor diyor ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda canım istemiyor diyor ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
reis istenmeyecek durum yok çok beğeniyor istiyor kaybetmekten de çok korkuyor annesi ailesi arkadaşları çok beğendi kaybetme bunu kaçırma dediler hepsi 2 dk dahi olsa sesini duyuyup uyuyum diyorum 5 dk dahi olsa dışarı çıkınca arıyorum alışverişi beraber yapalım diyorum bana kalkmış 4 ay olmuş 1 kere görüntülü konuşmuşuz canım istemiyor ödevlerim var diyor 1 dk dahi olsa görüntülü açabilir demi yani zoruma gitti ya gerçekten
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda canım istemiyor diyor ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 4 aylık uzaktan ilişkim var sevgilim görüntülü konuşmayı sevmiyorum diyor 1 kere konuştuk görüntülü suç mu grüntülü istemek?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Suç değil ama istemiyor zorlamanın bir manası var mı
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor
eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş
yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda
canım istemiyor diyor
ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum
triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor
yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide
ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
arkadaşları ailesi felan kaybetme bunu kaçırma dediler hepsi kendide çok beğeniyor
ama yani suçmuş gibi benim görüntülü istemem kalkıp başka birini bulabilirsin görüntülü seven ne demek
canım istemiyor ne demek 2 dk dahi olsa görüntülü isteyebilir
ben 5 dk dahi olsa dışarı çıkınca sesini duyuyum uyumadan 2 dk sesini duyup uyuyum diyorum karşılığında bunu diyor zoruma gitti
Ciddi olarak düşünmüyordur
Aşırı ısrarcı olmak his degil ama arada paylaşması da lazım
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor
eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş
yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor
yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide
ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
O zaman seni fazla takmıyor kardeş
kanka takılmayacak durum yok arkadaşları ailesi felan kaybetme bunu kaçırma dediler hepsi kendide çok beğeniyor
ama yani suçmuş gibi benim görüntülü istemem kalkıp başka birini bulabilirsin görüntülü seven ne demek
canım istemiyor ne demek 2 dk dahi olsa görüntülü isteyebilir
ben 5 dk dahi olsa dışarı çıkınca sesini duyuyum uyumadan 2 dk sesini duyup uyuyum diyorum karşılığında bunu diyor zoruma gitti
Tabiki suç değil görüntülü konuşmak istemen aksine ona değer verdigini gösterir bence onu görmek istemen güzel bişey
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor
eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş
yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor
yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide
ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
Kanka uzak mesafe ilişkisine karşıyım ben ya konuşmak istemiyosada özgüven problemi çekiyor olabilir yakınlarından birini bulmayı dene
Görüntülü konuşmayı istemek suç değil de
Utanıyordur belki
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor
eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş
yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda
canım istemiyor diyor
ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum
triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor
yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide
ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
Suç değil ama istemeyebilir
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor
eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş
yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda
canım istemiyor diyor
ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum
triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor
yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide
ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
Knk seni istemiyor bence
reis istenmeyecek durum yok çok beğeniyor istiyor kaybetmekten de çok korkuyor annesi ailesi arkadaşları çok beğendi kaybetme bunu kaçırma dediler hepsi
2 dk dahi olsa sesini duyuyup uyuyum diyorum 5 dk dahi olsa dışarı çıkınca arıyorum alışverişi beraber yapalım diyorum
bana kalkmış 4 ay olmuş 1 kere görüntülü konuşmuşuz canım istemiyor ödevlerim var diyor 1 dk dahi olsa görüntülü açabilir demi yani zoruma gitti ya gerçekten
Rahat hissetmiyordur
hanımefendi görüntülü konuşmak istemiyorum canım istemiyor diyor sevmiyorm diyor
eski sev ile 1. ayda flörtken konuşmaya başlamış her gün konuşmuşlar ona da demiş sevmiyorum diye kavga fean etmişler ama konuşmuş
yani 4 ayda bir kere onu filtresiz yüz yüze gördüm garip değil mi ya
daha buluşmadık bu arada yazın buluacağız kızı yüz yüze görmedim daha
1kere konuştuğumzuda da çok güzelsin demiştim utanmıştı felan ama güzel olduğunu hep diyorum utanacak ne var bunda
canım istemiyor diyor
ya benimde çok şey canım istemiyor ama seni sevdiim için yapıyorum
triplerini canım istemiyor mesela ama çekiyorum yani kırılmakta haksız mıyım
birde şey diyor görüntülü konuşmak istemiyorum kapı orda başkasını bulabilirsin isteyen biri diyor
yani bu denir mi ciddi düşünülen bir ilişkide
ve kaybetmekten it gibi korktuğun birine
Kaç yaşında bu kız 18 mi?
Biraz ergen ergen cevaplar vermiş