4 aylık uzaktan ilişkim var sevgilim görüntülü konuşmayı sevmiyorum diyor 1 kere konuştuk görüntülü suç mu grüntülü istemek?

Ne yapayım ben suç bende mi buluşma imkanı şuanlık yok yaz aylarında ilk kez buluşacağız
görüntülü konuşmak istemem suç mu
4 aylık uzaktan ilişkim var sevgilim görüntülü konuşmayı sevmiyorum diyor 1 kere konuştuk görüntülü suç mu grüntülü istemek?
Cevapla