Kamu olabilir uzun yol şöförü olabilir atama işleri olabilir.
göremediğiniz için ayrılır mıydınız?
göremediğiniz için ayrılır mıydınız?
Bunları düşünerek evlenmek daha doğru. Beklenmedik bir şey ortaya çıksa ve mecbur kalsam sorun etmem ama bilerek de lades demem ya. Sorun olur. Ayrı kalamam ben kocamdan.
Hayır niye terkediyim onun iş yerine yakın bir yerde otururduk öyle otu boku bahane edipte ayrılmak olurmu veya bende yanında giderdim ama asla terketmeyi aklımın ucundan dahi geçirmezdik isterse dünyanın bir ucuna gitsin yinede beklerdim
Helal kız sana
Bir süreliğine olursa kabul edilebilir. Ama hayat boyu çok zor gerçekten. Her şeyi tek başıma yapacaksam neden evleneyim? Kendimi geçtim çocuklarımızı tek başıma büyüteceğim oysa onların bir babaya ihtiyacı olacak. Var ama yok.
Aşkım nöbet tutmayım mı yani :(((
Ne biliyim sen doktorum diyince bende hastan oldum
Cevap
1Cevap
Ayrılmam. Çalışıyorsa bizim için çalışıyor. Eminim ki o da birbirimizden uzak düşmeyi istemez. Şartlar öyle gerektiriyordur. Ekmeğinin peşinden gidiyor insanlar. Nereye gittiğinin ne önemi var ki...
Sonuçta evlenmeden önce biliyorum
Sorun yaratacak bir meslekse evlenmezdim zaten
Hayır zaten ona gore evlenirim ya cocuk oyuncagi degil
Öyle eş mi olur. yok bildigin sürekli terkederim
Sürekli terk edemezsin ki bi kere terk edebilirsin.
Yok bildigin sürekli. Terkederim
Bir kere terk ettiğin insanı bırakmış oluyosun, 2. ve 3. terk edişinde eşinin haberi olmuyo biliyon demi
Arkadasim diyorum ki yanimda olamayacaksa sürekli göremeyeceksem onu. Öyle bir insanla birlikte olmam terkederim esim olmaz öyle bir insan
Niye sürekli terk ederim diyon o zaman
dil anlatım dersi almadın mı sen
sürekli terk ederim demen
10 20 defa terk ederim anlamına geliyo
Sürekli yok esin evde demek istedim
Neyse konuşsak da anlaşamıyoz
hayırlısı diyelim :D
Hayirlisi. Hadi ben uykusuzum ama sende beni anlamiyorsun ilginc oldu
Olabiliyor bazen böyle şeyler çok da şey yapmamak lazım :D
Ben öyle seviyorum. gitsin 2 ay gelmesin
Terk etmezdim ama ondan gizli jigolo tutardım kendime. Otel odasında işi halledip öyle dönerdim eve.
Ohooooo küçücük sorunlar için ayrılıcaksam
Hayır tabiki ne saçma bir sey
Hayır tabii ki
Evlilik düşünmüyorum miss
Hayır
Etmem bundan büyük nimet mi olur
etmem ama hiç evlenmem
Hayir sacma
Tam aradığım adam
En başta evlenmem.
Isime gelir oh
Ney işine gelir?
Göremiyor olmak işime gelir
Ne sebeple
O yokken evde mi oturcm hobilermi yaparm obkurslar bu kurslar gezer tozar keyf yaparm
Haksiz miyim
Ben karışmam ^
Hakliyim
bilmem öyle misin
Hemen begeniyide cekmis ya ne deweydm ay aglarm yok diye mi cokta tinnn
Neyin beğenisini çekmişim
Görüsümnn
Sana ben eig verim ayıp ediyosun
😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?