Sevgili yaptığım için pişmanım, nasıl geçer bu durum?

Aslında hiç böyle şeyleri sevmeyen biriydim. Hep erkekler dalga geçerdi benimle. Hiç sevildiğimi hissetmedim. Sonra ergenlik döneminde sanal da tanıştığım birini sevdim güya. Sevdim sandım işte. Sadece konuştum. Buluşma falan olmadı hiç. Masumca sevmiştim. Ama içim rahat değildi. Hem aileme ihanet gibiydi hemde bana yakışmıyordu zina etmek. Sonra konuşmayı keselim evliliğe kadar dedim tamam dedi sonra aldattı. Ayrıldık ama yinede sevgili yaptığım için çok pişmanım. Nasıl geçer bu duygu ne yapacağım yardım edin
Sevgili yaptığım için pişmanım, nasıl geçer bu durum?
Cevapla