Sizce ne yapmalıyım onunla iletişimi kesmekle iyimi ettim?

Birisi vardı konuştuğum uzaktan akrabayız onlarla birlikte büyüdük sayılır. Ayrı şehirlerdeydik ama yazları gelir ya da biz giderdik beraber gezerdik ederdik elimi cebime attırmazdı. Sonra ben de ilk yaklaştım ona hergun konuşuyorduk mesajlasıyorduk sonra işte hediyeler alıyorduk bana. Bir sıkıntım olsa hallediyordu dinliyordu beni kontorume kadar yolluyordu mezuniyet kıyafeti alacak paramız yoktu ben anlatmıştım ona ertesi gün gidip bana elbise almış kargoyla gönderdi en sevdiğim yazardan imzalı kitap aldı bana en sevdiğim sanatçının konserine gitmişti saatlerce bekleyip bana doğum günü videosu çekmiş imzasını almış benim için ne zaman onlara gitsek gezdirir yedirir içirir hediye alır gönderirdi sonra bana açıldı seviyorum dedi biliyorum ama olmaz dedim ben. Sekiz ay konuşmadık başkasıyla sevgili oldum sonra. ondan ayrıldım onla tekrar konuşmaya başladık ama neydik belli değildi yine benim için herşeyi yaptı seviyordu beni de geçen sene ben üniverstemden biriyle konuşmaya başladım ve bunla iletişimi kesmek için kötü davrandım uzak durdum anladı birşeyler oldugunu araştırmış bulmuş konuştuğum kişiyi kötü şeyler demiş ona zaten iki haftadır aramız limoniydi bende sen kimsin dedim hayatıma karışamazsın dedi beddualar ettim engelledim numaramı değiştirdim çok aradı ama konuşmadım.
Sizce ne yapmalıyım onunla iletişimi kesmekle iyimi ettim?
Cevapla