Uzun mesafeli ilişki yaşıyordum yaklaşık 4 yıl sürdü. Gün geldi ve kız arkadaşım beni istemedi :( neden sevilenler sevilmez?

İkimizin de hataları vardı ben onun her hatasını affettim çok sevdim onu bir erkeğin bu kadar sevmesi belki şaşırtıcıdır ama ben çok sevdim ve 4 yılın sonunda istenmedim. :(
Uzun mesafeli ilişki yaşıyordum yaklaşık 4 yıl sürdü. Gün geldi ve kız arkadaşım beni istemedi :( neden sevilenler sevilmez?
Cevapla