Eski kız arkadaşımı zamanında dışladığım, adil davranmadığım ve hislerine saygı duymadığım için mi aşk hayatım iyi gitmedi?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar niye herkes bana yüklendi? Üniversiteye gittiğimizde daha yetişkin bireyler bile değildik. İnsan aşkı, sevgiyi ve sevgili olmayı yönetemeyebilir.
Eski kız arkadaşımı zamanında dışladığım, adil davranmadığım ve hislerine saygı duymadığım için mi aşk hayatım iyi gitmedi?
Cevapla