+1 yılOzaman o gerektirmis olan olmuş
Ama Evrende yapılan her şey karşılık buluyor Allah akıl vermiş fikir vermiş akıldan yoksun değildir bile isteye o hareketleri sergilemissin kirdigin kalbin sahibi de Allah' yani geçmişinde kurcalamanin faydası yok önüne bakıp bu saatten sonra hayatına aldığını insana güzel davranirsan daha başka olabilir
Ayrıca kendi sevdiğine değilde seni sevene şans verince her şey daha güzel oluyormuş bunu çok iyi anladım
19 Yorumla
Soran+1 yılVe sonuç?
Soran+1 yılNe yapmam gerekiyor yani?
- +1 yıl
Hayat ya hani bu sadece Eski yaşadığın olaya her şeyi bağlama bence yaşadığın aşk hayatında senin hayrına olmayan şeyleri olabilir daha başka insan gelir hayatına
- +1 yıl
Akışına bırak ilişki için yapman gerekenleri yap kendine düşeni karakterine yakışanı olmasına gerekeni
Soran+1 yılaslında bu sefer farklı davranıyorum ama karşımdaki kız daha önce sevgi görmüş birisi değil, sanırım hep anlık takılmış. Benim aşkım karşısında afalladı
- +1 yıl
Dozunda yap olması gerektiği gibi ne fazla sevgi ver ne az ilgilen ciddi düşünüyor musun bilmiyorum
Soran+1 yılİşte kız ilgimi azaltınca benden hemen soğuyor çok fazla ilgi verince ise sıkılıyor biliyorum
Soran+1 yılBen zaten asla ikilemde olan biri olmadım. Demek ki birilerini üzmüşüm ki aşk hayatım yolunda gitmiyor. Bunu telafi etmem gerekiyor
- +1 yıl
iyi de sen şu an olması gerektiği yapıyorsun karşındaki dengesiz sen dersini almışsın bazen bazı insanlarla olmaz sürekli kendini de suçlama geçmişinde dem vurma farkındalık kazanmissin bu da çok gusel bisi
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Evet o yüzden aşk iyi gitmiyor olabilir. Sen karşı tarafı sevgi değer vermeyi öğrenmelisin. Neyi enerji verirsen o enerji sana geri döner bunu unutma. Neye odaklanırsan o şey büyür derler.
00 Yorumla
+1 yılŞimdi iyi oluyor sana desem çok mu kötü birisi olmuş olurum 🙄 madem sevmedin neden ah alırsınız ki
Neyse susma hakkımı kullanıyorum 😬😬😬
16 Yorumla
Soran+1 yılSevmedim demedim zamanı tersti
- +1 yıl
Zamanı ters olduğu için dışladın hislerine saygı duymadın?
- +1 yıl
Ama sevdin?
Soran+1 yılSevdim evet ama farklı bir şehirde kimsesiz yaşamanın zorlukları ve o zamanlar okulda da çok fazla sorumluluklarım vardı. Çok stresli biriydim. O öyle değildi. Bütün çevresi aynı şehirdeydi.
- +1 yıl
Uzak mesafe benim de başıma geldi farklı şehir ve yanında bir sürü zorluk ama yapamıyorum sorunlarım var diyip bitirdim çünkü ona haksızlık ettiğimi fark ettim. Keşke yol yakınken onu üzmeden bitirseydin. Neyse hakkında hayırlısını dilerim ne diyim insanız hepimizin hataları oluyor sonuçta 😶
Soran+1 yılSağol 🙏🏻
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılSorunun cevabı Bence sorunun içinde işte bak dışladığını ve Adil davranmadığını söylüyorsun özellikle bunlar bence bir ilişkide zaten engel oluşturmaz mı
11 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Belli ki ciddi ah almissin. Hep soylerim ilişkiyi yonetmeyi bilmiyorsanız, sevmeyi bilmiyorsanız yalnız kalın en güzeli. Daha onurlu bir tavırdır her zaman..
65 Yorumla
Soran+1 yılTekrarlamıyorum aslında bu sefer farklı davranıyorum ama karşımdaki kız daha önce sevgi görmüş birisi değil, sanırım hep anlık takılmış. Benim aşkım karşısında afalladı
Soran+1 yılNapıcam?
+1 yılyetişkin bir birey olmayabilirsin ama ne yapıp ve yapmicağını bilicek yaştasın kimsenin duyguları oyuncak değil sen önce karmani yaşa sonra ilişki yaparsın
70 Yorumla
+1 yılbu hayatta ne ekersen onu biçersin madem ki ona kötü davrandın pişmanlığın bir faydası yok değil mi onun duygularıyla oynadım o zaman bedenini de ödeyeceksin şimdi vicdan azabın var diye buraya yazıyorsun maalesef bazı erkekler kadınları kukla zannettikleri için onların duygularıyla rahatça oynayabileceğini inanıyorlar ne yaşadıysan hak etmişsin
312 Yorumla
Soran+1 yılBen kimsenin duygusuyla oynamadım. Eski kız arkadaşımı da sevdim ama kendi sorunlarımdan dolayı gösteremedim ona
- +1 yıl
Ne gibi sorunları vardı mesela
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
- +1 yıl
Bunu bana mı söylüyorsun
Soran+1 yılo kıza
- +1 yıl
Ben de sana bir şey söyleyeyim sen git mutfaktan bir bardak kır göreceğin gibi paramparça olur peki onu tekrar yapıştırıcı ile yapıştırabilir misin zannetmiyorum hani bunu yaptın diyelim o bardaktaki izleri silemezsin çünkü bir daha asla eskisi gibi olmaz
Soran+1 yılTamam da kız belki beni unuttu, aradan yıllar geçti. Niye herkes bana yüklendi?
- +1 yıl
Onun sana ne yapması nasıl karışmasın senin ona sevgisiz davranmana sebep oldu
Soran+1 yılÇok fazla sigara içmesi, emredir gibi konuşması beni ondan itti ama zaten dediğim gibi kendi problemlerim vardı. Başka bir şehre alışmak çok zor hele ki hiçbir tanıdığın o şehirde yoksa daha da zor
Soran+1 yılemreder*
- +1 yıl
O zaman iyi yapmışsın yoluna bak kardeşim
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılHak etmişsin, bir insan neden kız arkadaşını sırf onu sevdiği için dışlar ki? Çok saçma.
12 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
ilişkilerin kendi içinde bir sistemi, dengesi vardır. sen o zamanlar bunu bilmiyordun o yüzden ilişkinin içinde hatalar yaptın. o insan senin karşına doğruyu bulman için çıktı, dersini alman için. şimdi sağlıklı bir ilişkinin nasıl kurulacağını biliyorsun. aşk hayatının kötü gitmesinin sebebi ah alman değil bunları bilmemen, önemsememen.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılYaşattığını yaşamadan ölmezmişsin. Geçmişten ders çıkar ve daha iyi bir partner olmaya uğraş. Gerekiyorsa onu ara ve özür dile ki artık ahı kalmasın.
30 Yorumla
+1 yılDoğrudur. Kimse yaşattığı için yaşamadan ölmez. Ardında kırık kalpler bırakıyorsan senin aşk hayatın da pek iyi geçmez.
10 YorumlaKendini hazır hissetmediğin sürece ciddi bir ilişkiye girme. Hayatındaki herşeyi düzene sok. Ardından ciddi bir ilişkiye yelken aç. Belkide buradaki sorun senin hazır olmadan ilişki yaşıyor olmanla da alakalı olabilir.
10 Yorumla
+1 yılHayır, ondan değil. Eski kız arkadaşına davranışın sebebini çözümleyemediğin için yeni ilişkilerinde sorun yaşadın. Ve kendine benzeyen insanları çektin hayatına.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır insanlara değer ve emek vermeyi hala beceremediğiniz için iyi gitmeedi :) terapiye ihtiyacınız var hepsi bu.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılNe olursan ol ah alma derler reis yani bişeyler olmuyorsa söyleyip yoluna bakacaktın kıza yanlış hareket yapmayacaktın
20 Yorumla Olabilir, yani tek sıkıntı o da değil bazı dönemler böyle olabiliyor. Takılma. Kıza haksızlık ettiğini düşünüyorsan da bi özür mesaji vs affetmese bile vicdanını rahatlat. O kadar kafaya takılacak bi şey değil.
10 Yorumla
+1 yılOhhhh iyi olmuş umarim benim eskide de olur bu 🙏🙏
18 Yorumla
Soran+1 yılNiye öyle dediniz ki 😑
- +1 yıl
hakkediyorsunuz ohhh
Soran+1 yılO zamanlar bu kadar olgun birisi değildim
Soran+1 yılHanımefendi sabahın köründe soruma oh yazmak için mi kalktınız 😂 daha farklı bir yorum yapabilirdiniz 😕
- +1 yıl
Sana ne be fesattt
Soran+1 yılBen niye fesat oldum acaba daha düzgün yorum yapmanızı beklerdim
- +1 yıl
İçimden geçeni yazdim sana mi soracam , fesatsin ohlamami yanlis anliyon ya sabir
Soran+1 yılTamam hanımefendi nasıl algılamak isterseniz öyle anlayın, kötü bir düşüncem yoktu ama neyse
+1 yılAlma mazlumun ahını demişler artk iki yakan bir araya gelmez
20 Yorumla
+1 yılKarma falan olabilir ama gerşeyi de eskiye bağlamamak gerek demek isterim ama cidden kızdan dolayı aşk hayayın iyi gitmiyor olabilir çözümünü bilemem
00 Yorumla
+1 yılMillet kız arkadaş buluyor yaptığına bak biz bulamıyoruz bulsak çiçek gibi davranacağız ama hep de bunların olur bizim olmaz.
00 Yorumla
+1 yılE yani.. ceza cekmeden odul yok bu hayatta maalesef. Borcunu ode sonra mutluluk bekle :)
02 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
- +1 yıl
Tanidik geldi bu mesaj maalesef.. :)
Pek faydasi olacagini sanmiyorum artik ama istiyorsan gonder.
Bazi seyler istesen de yoluna girmiyor bir sure sonra. Umarim hakkinizda hayirlisi olur.
+1 yılmerhaba, kızdan helallik almayi deniyebilirsiniz :)
10 Yorumla
+1 yılWalla bilime saygım var ama böyle metafizik psişik işlerde var gibi,
00 YorumlaKarma diye bir şey yok yalan sadece şansın iyi gitmemiş
00 Yorumla
+1 yılBirine yaşattığını bir başkası sana yaşatır.
00 Yorumla
+1 yılAh almak böyledir işte aheste aheste çıkar.
00 Yorumla
+1 yılEvet karma olayı var boomerang gibi sana bir şekilde dönüyor
00 Yorumla
+1 yılAhı vardır kanka kesin bendede öyleydi bir ara kendi söyledi hatta bana ahım var dedi yüzün gülmesin dedi bayağı bayağı şakasız hiç iyi gitmedi hayatım arkadaşımında öyle sonrada aradıl yalvar yakar özür diledik sonrada bişey olmadı
05 Yorumla
Soran+1 yılYani kızı aramam mı gerekiyor bro?
- +1 yıl
Kanka bence helallik al cidden ah almak çok kötü bir şey
Soran+1 yılKanka kıza sana seneler önce kötü davrandım mı diyeceğim bakalım beni hatırlatacak mı aradan 10 sene geçti
- +1 yıl
Kanka baksana sen bile unutamamışsın kime nasıl davrandığını nasıl iyi biliyorsun kızda zamanında seni çok sevmişse zaten oda seni unutamamıştır ya da ne bileyim belki üstünde başka bişey vardır hayır yap kanka ne bileyim yarın bayram mesela 3-5 çocuk sevindir
Soran+1 yılSağol bro 🙏🏻☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 683 cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir umarım edenlerin hepsi bulur 😂 helallik al kanka düzelir belki
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı.
+1 yılBeddua etmiş olabilir pek temiz kalpliymiş darısı bizim bedduaların kabulüne djfj
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet. Kadınlar erkekten bilinçaltında bunu ister, sevgi saygı ve ihtimam. Özel hissetmek ister.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlabilir kul hakkına girmemeye çalışın Allahın affetmediği şeydir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBildiğini okumaya devam et. Eğri ağızlı kadınların laflarına bakma.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlabilir karmanın adaleti eksiksiz işlemiş görünüyor
00 Yorumla
+1 yılGit de helallik al. İşin gücün ondan rast gitmiyordur, helallik alana kadar da rast gideceğini sanmıyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
- +1 yıl
Valla reis geçmiş olsun demek düşer ama destan da yazsan bazı şeyler iş işten geçmiştir
Soran+1 yıl@Tuğberk_Bey Napıcam reis o zaman herkes bana yüklendi
- +1 yıl
Yapacak tek kurşun var oda hayatına bakacaksın bundan sonra öyle davranmıcaksın hayatına alacağın insana olacak bitecek bu kadar basit
- +1 yıl
Kardeşim hayatında bunca sıkıntın varsa neden kız arkadaşınla sorununu çözmek varken sürekli kızı ezikledin
evet kesinlikle bence bunlar yüzünden ilişkin iyi gitmedi çünkü kadınlar hiçbir şeyi unutmazlar sadece içlerine atarlar
10 Yorumla
+1 yılKarma veya ilahi adalet artık ne demek istersen... Bunu yaşıyorsun maalesef. Kız arkadaşından özür dile ve seni affetmesini iste
00 YorumlaAklı olan gayette ilişki yönetiyor eğer sevseydin zaten olgunca davranırdın neyin ne olduğunu bilirdin bazı şeyler tercihtir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim dayım vardı. Bir kadının ahını aldı gençken şu an 50 yaşında aşk hayati o kadından sonra berbat oldu yetmedi üzerinde 25 sene geçti evlendiği kadınla hala mutlu değil. Yani kadının ahı ömürlük oluyor
00 YorumlaDostum bende kolay kolay sevemedim bı bayan vardı şişman diye istemedim şimdi pişman oldum
02 Yorumla
Soran+1 yılYok benimki Damla Can kadar güzeldi ama dediğim gibi benim alışma dönemime denk geldi, afalladım bro
+1 yılNiye kötü davrandın kıza? Neden istemedin onu?
04 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
Soran+1 yıl@biyotikkk git başımdan 😒
Soran+1 yıl@biyotikkk Kötü falan değilim ya sabır 🥹
- +1 yıl
copy paste yapma doğruyu söyle
+1 yılAynı şeyleri banada yaşattılar umarım bir yerlerde sürünüyordur
10 Yorumla
+1 yılaynen öyle bir kadının ahını almayın
27 Yorumla- +1 yıl
Bunda bari cinsiyetcilik yapmayın be kardeşim. Hiç kimsenin ahını almayın hayvanın bile
- +1 yıl
Bir tek sen üstüne alındın? soruyu soran zaten cinsiyet belirtip sormuş sen neyin kafasını yaşıyorsun
Soran+1 yılArkadaşlar tartışmayın lütfen
- +1 yıl
@The_Empress kafa yaşıyosun derken? Kafasız mısın, derdini anlatmış orada arkadaş. Ama sen halaaa cinsiyetciliğin dibine vuruyon. Senin gibi dişiler önce insan olsun sonra bu mevzuyu kendi içinde ölçer tartarsın. Adam eski kız arkadaşının ahını almış, bunu yazan kız da olabilirdi erkek arkadaşının ahını da alabilirdi. Beyin fukarası mısın nesin ot gibi düz bakmayın olaylara
- +1 yıl
mınoğlu keşke babanın siki kırılaydı da seni yapmasaydı anandan
- +1 yıl
Ne kocundun ama ya
Soran+1 yıl😂🤣
+1 yılKimse yaşattığını yaşamadan ölmez kardeşşş oh olsun sana
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 865 cevap paylaştı.
+1 yılkeyiflendim iyi olmus
11 Yorumla
Soran+1 yılHayda niye herkes bana yüklendi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılEe olabilir ahını almış olabilirsin
11 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
- Aşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılHerkese bunu yapiyorsan don bi kendine bak derim
12 Yorumla
Soran+1 yılŞu an nerdesin, kiminle ne yapıyorsun bilmiyorum ama eğer duygusuz bir kadına dönüştüysen bunun sebebini çok iyi biliyorum. Aradan yıllar geçti ve ben her bir günün bitiminde sana karşı yaptığım hatalarımı daha iyi anlıyorum. Seninle doğru dürüst ilgilenmedim, sana karşı her zaman mesafeli durdum, senin sevdiğin şeyleri hiç önemsemedim, sana çok saygısızca davrandım, arkadaşlarına ve ailene değer vermedim, aradığın zamanlar hep bir bahanem oldu çünkü o zamanlar başka sıkıntılarım vardı. Memleketimden, ailemden ve çocukluk arkadaşlarımdan ayrılmanın acısı vardı üstümde, okul hayatının benim üstüme çok fazla yüklemiş olduğu sorumluluklarım vardı. Ben o zamana kadar her şeyini ailesi yapmış bir çocuktum. Üniversite dönemimde bu yüzden çok afalladım, strese girdim, gergin birisi oldum. Sana sıkıntılarımı hiçbir zaman anlatmadım çünkü ben her şeyi içimde yaşayan biriydim. Sadece annemle ve bana en yakın olan kuzenimle paylaşıyordum. Seninle seneler sonra karşılaşsaydım eğer inan bana her şey daha farklı olurdu çünkü ben hem daha yetişkin birisi oldum hem de kendi kendime takılmayı, bir şeyleri başarmayı öğrendim. O sinirli, agresif Mavi gitti ve yerine daha sakin kalmaya çalışan biri geldi. Zaman içinde çok değiştim. Değer vermeyi ve sevmeyi öğrendim fakat sen bu halimi hiçbir zaman görmedin. Hiç hak etmediğin çok fazla davranışım oldu. Geç kalınmış bir özür bir işe yaramaz biliyorum ama ben yine de söylemek istiyorum. Özür dilerim
- +1 yıl
Yönetmene versen 1 sezonluk filim çikar ne anlatiyon olum sen
+1 yılOhhhhhhhhh ne iyi olmus
20 Yorumla
+1 yılÜzülme ama biraz hak etmişsin
03 Yorumla
Soran+1 yılniye 😕
- +1 yıl
Başlığı öyle bir açmışsın ki sanki bunları kasten yapmışsın gibi bir algı vermişsin. Açıklamada da kendini aklamaya çalışmışsın ama kasten yaptıysan hakketmişsin yani
- +1 yıl
Ahını mı aldım havası var dimi 😄
Kızı Red mi ettin yoksa
03 Yorumla
Soran+1 yılHislerine hiç değer vermedim ve onu dışladım
Soran+1 yıl
Evet kızın ahı tutmuş
10 Yorumla
+1 yılolabilir etme bulma dünyası
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılNeden yaptın peki bunları?
00 Yorumla
+1 yılEvet sen ve senin gibiler hiçbirsey haketmiyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılAhın bulamayacağı adres yok
00 Yorumla Olabilir yasattigini yasiyor insan
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 855 cevap paylaştı. Onun için değildir takılma
00 YorumlaOlabilir tabi, karma olayı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir ah almışsındır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılKimsenin ahı kimsede kalmıyor
00 Yorumla Olabilir karma diye bir şey var
00 Yorumlaiyi bir ah almissin demek ki
00 YorumlaEvet, yaptığının ahı elinde kaldı.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılAh almışsan olabilir
00 Yorumla - Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer