Yapmış olduğumuz seçimler bizim kaderimizi değiştirir. Sonunun ne olacagını bilsek ona göre en doğru kararı verebilirim belki ama göremiyorum. Işıksız bir tünele girmiş ve çıkmak için küçücük bir ışık arıyorum. Ne yapacagımı, neyi seçecegimi, beni hangisinin daha mutlu edecegini, ya da en sonunda pişman olur muyum acaba diye düşünmekten yoruldum. Keşke ikisi bir arada olsa ama hayat toz pembe değil benim bir seçim yapmam lazım ama sonunda ben üzülmek de istemiyorum. Siz benim yerimde olsanız aşık oldugunuz insanı mı seçersiniz yoksa hayalinizi mi?
Not: Aşık oldugum insandan vazgeçersem hiçbişeyin anlamı kalmıcak gibi hissediyorum.
Not: Aşık oldugum insandan vazgeçersem hiçbişeyin anlamı kalmıcak gibi hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer