Aşık oldugunuz insan için yıllardır hayaliniz bir işten vazgeçer misiniz?

Yapmış olduğumuz seçimler bizim kaderimizi değiştirir. Sonunun ne olacagını bilsek ona göre en doğru kararı verebilirim belki ama göremiyorum. Işıksız bir tünele girmiş ve çıkmak için küçücük bir ışık arıyorum. Ne yapacagımı, neyi seçecegimi, beni hangisinin daha mutlu edecegini, ya da en sonunda pişman olur muyum acaba diye düşünmekten yoruldum. Keşke ikisi bir arada olsa ama hayat toz pembe değil benim bir seçim yapmam lazım ama sonunda ben üzülmek de istemiyorum. Siz benim yerimde olsanız aşık oldugunuz insanı mı seçersiniz yoksa hayalinizi mi?
Not: Aşık oldugum insandan vazgeçersem hiçbişeyin anlamı kalmıcak gibi hissediyorum.
Aşık oldugunuz insan için yıllardır hayaliniz bir işten vazgeçer misiniz?
Cevapla