Aşkın yaşı yoktur butonuyum
0-5
5-10
ya da daha fazlası. Aşkın yaşı yoktur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Taraflardan biri çok yaşlı, biri çok genç olmadığı sürece aşkın yaşı olmaz gerçekten.
Adam 60 yaşındadır ama çok dinçtir, 40 gibi falan duruyordur, 30 yaşında belki daha genç kadınla olabilir ki oluyor da zaten.
Ya da tam tersi kadın çok dinç ve bakımlıdır, genç bir sevgilisi olabilir.
Tabi fiziğin yanında hayata bakış açıları da tutmalı.
Aşkın bir yaşı illa olmak zorunda. Taraflardan birinin çok genç veya diğerinin çok yaşlı olma durumunda birbirlerine uyum sağlayamayabilirler. Bir de iki tarafın da reşit olması gerektiğini düşünüyorum. Biri reşit diğeri değilse olamayacak bir şey bence.
Cevap
37Cevap
Ben bu konuda yaş sınırı olduğunu düşünmüyorum. Karakterler uyuyorsa ve arada çekim varsa yaş sadece rakamlardan ibaret olur.
20-30 yaş farkı peki sizce?
😂 Mesela şöyle sorayım size. 56 yaşında biri ile evlenir miydiniz
😂
Karakteri güzel olsa bile 10 yaş bilemedim. 3 4 neyse ama 10dan emin olamadım
😂 56-57 yaşındaki bir kadının fiziği önemli midir sizce yani evleneceğinizi varsayarsak
Kilo falan?
İyiymiş sizinki 😂
Arkadaşlar özelden devam edin lütfen. Bildirim gelip duruyor
Erkek en fazla 4 yaş büyük olmali kendimce. Ama bizim Türk kizlari erkek 45 kiz 24 lan bu nasil ilişki oluyor
Erkek gösteriyorsa güzel bir hayatı varsa anlayışlı biriyse seni gereksiz yere sıkmıyorsa oluyor. Hemde çok güzel oluyor
Erkek yaşıni göstermiyorsa yazacaktım
Ben yaşa ya da boya takılmam daha önemli şeyler var uyum gibi saygı ve sadakat gibi zira benim şu anki aşkım benden 20 yaş büyük
Aşkın yasi yok bence ama uyum cok onemli ayni yasta olupta uyum olmadiktan sonra ne
İki yetişkin arasında sevgi var ise yaşın önemi yok butonuyum
Aşkın yaşı yoktur diyenlerde pedofili potansiyeli var bence, 0-5 diyorum.
Aşkın yaşı olmaz ama ben max 2 yaş büyük max 4 yaş küçük tercih ederdin
0-5 diyorum çünkü çiftlerin uyum sağlamasü için yaşlar yakın olmalı
10 yasa kadar. Tabiki bunda insanlarin psikolojik ve fiziki durumuda göz önüne alinmali.
Belli bir yaş aralığından sonra mutlaka kafa yapısı ve düşünce farklılığı olacaktır.
Askin yasi yoktur der gider yasli koca alirlar parasi icin zaman gecincde koca pert keyfini yasaycak kollu kuvetli bulurlar cok örneğini gordum azami 10 yaş fark ol ali
Şahsi görüşüm 5-6 yaş gibi.29 yaşındayım 22 23 yaşında biri bana ismimle seslendimi rahatsız oluyorum kardeşim benden 5 yaş küçük o yüzden benden 5 yaş küçüklere hep kardeş gözüyle bakıyorum nedensizce
bence aşkın yaşı yoktur fakat 15 20 yaş olursa arada kafa farkı aşırıı derecede insanı yorar bence o yüzden 7 8 iyidir
Bak ben kadınsı bir erkeğim beni kabul eden birisi yeterli olur yaş önemli değil beyin yasi önemli beni 28 yasinda bir kadın anlayışla karşılayıp beni hayal ettiğim seywkri gerçek olmasını sağladı
eskiden aynı yaş diyordum sonra 2 yaş sonra 5 dedik... bilmiyorum yani böyle bir işleyiş var
Aşkın yaşı yok diyenler müzeci
Bence aşkın yaşı vardır ama 10 aşağısı ve 10 yukarısı kurtarır ya :)
Yaşıtım olursa güzel olur en fazla da 5.
İdeal olan 5 yaş civarıdır bana göre...
Erkek en az 5 yaş büyük olmali
Kadinindan...
3 olmalı
En az 1 en fazla 5 olmalı.
Aşkta yaşın pek rolu oynamaz
[2-6] en güzel ve ideali.
Erkek 10 yaşa kadar büyük olabilir
5 yaş fazla okay ama 5 yaş küçük nope
Aşkın yaşı olmaz da, karşılıklı olmaz
5/10 olmalı.
Bence max 5
En fazla 5 idealdir.
En fazla 5 yaş
Her şeyin yaşı vardir
O -5
B şıkkı
Detay👍🏻👍🏻
10 a kadar yolu var
Aşkın yaşı yok
Aşkın bir yaşı olmaz.
5-10 arası ideal bence
5-10
5 - 10 arası ideal
5-10 yaş aralığı iyi
18 yasindayim 27 yasina kadar kiz arkadaşım oldu
Aşk bu
Aşkın yaşı yoktursss
A şıkkı
(2-10) arası ideal
0_4 bence
5 yaş ideal
En fazla 5 olsun
2-10 arası iyi bence
Yaş farkı aramam
Aşkın yaşı uoktur
Ne yaşı devamkee
5 6 gibi
5 yaş bence
iki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?