Sizce sevgililikte veya evlilikte çiftler arasındaki yaş farkı minimum ve maksimum olarak ne olabilir?

Sizce sevgililikte veya evlilikte çiftler arasındaki yaş farkı minimum ve maksimum olarak ne olabilir?

Ben kendimden küçük birisiyle anlaşabileceğimi düşünmüyorum o yüzden yaşıtım ya da benden en fazla 3-4 yaş hadi 5 yaş büyük olmalı olabilir 5 yaştan fazla büyük olursa yine anlaşamam
Bu kişiye göre değişir. ben sevdiğim kadının benden yaşça büyük olmasını isterdim. ama çok fazla yaş farkı istemem mesela 6-7 yaş olabilir. ama genel konuşursam da bence en fazla yaş farkı 10 olmalı bir ilişki de. ve bundan da önemlisi birbirleri ile anlaşmaları lazım toksik ilişki olmaması için.
Teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Erkek kadından 10 yaş büyük olabilir diye düşünüyorum. Kadın erkekten küçük olmasa iyi olur. Maalesef ki kadınlar erkeklerden daha hızlı yaşlanıyor. Eşim benim yanımda genç görünsün istemem.
Abla yaş farkı çokta önemli mi sence yani erkek kadından büyük olmalı derler hepte neden oyleki ya da öyle olmaliki abla?
@Yigido_apo58 herkes için önemli olmak zorunda değil. Ben düşünceleri ile olgunlaşmış biriyle de anlaşabilirim. Şans vermek gerekir tabii. Fakat dediğim gibi kadın görünüş olarak daha erken yaşlanıyor. Ben eşimin yanında yaşlı durmak istemem. Ama bu biraz da nasip meselesi. Yani bilinmezlik üzerine çok da yorum yapamıyorum.
@NilHatun haklısın ablacım ama sende yaş olarak küçüktün sanirm abla 24 demiştin demi bana sana sormuştum ben galiba
Düşünceylede olgunlaşmak iyidir sanırım abla ama tabi sen daha iyi bilirsin sizlerden öğreneceğim daha çok şey var abla yaş olarak tecrübelisiniz sizler
@NilHatun ay pardon abla doğru karıştırdım ben sana sormamistim kusura bakma 🤦
Ha abla ismin Nil demi?
Küçük olmamalı erkek biraz büyük olmalı 5 6 yaş kadar çünkü erkekler geç olgunlaşıyor.
Cevap
11Cevap
Kişilere göre değişir. Fransa cumhurbaşkanı Emmanuel Macron karısından 25 yaş küçük ve evlilikleri devam ediyorlar. Macron 15, karısı 40 yaşındayken ilişkileri başlamış. Bu arada karısı başka adamla evliymiş o esnada, tabi oda işin namussuzluk tarafı.
Zamanında Bülent ersoy 46 yaşındayken 17 yaşındaki lise öğrencisi Cem Adler ile evlenmiş ve 1 yıl sonra boşanmışlardı.
Yani kişilere göre değişiyormuş. :))
Kendimden 1 yaş küçük biriyle bile birlikte olmam. Kendimden 6 yaş üzerinde biriyle de bir ilişki düşünmem.
4-5 yaş aşagısı ya da yukarısı bence maksimum. sonrasi artık kuşak farkı oluşturur. Kafa uyumu zor olur.
En az yasitim olabilir en çok da beş yaş büyük
Net 7. Üstü olmaz. Ve büyük olan erkek olacak.
en az bi 5 olmalı en fazla 10 diyorum
3 ile 5 yaş fark olmalı.
En fazla 10 yaş olmalı bence.
4 olmalı en fazla en az 3
En az 3 en fazla 5 olması gerek
İkisde 4-5-6 olabilir
0-5 yaş kadar erkek büyük olmalı…Bencesi bu….
5 yaş gayet sağlıklı bir yaş farkı
En fazla 2-3 yaş olmalı
Benden 2-3 yaş kadar büyük… ama küçük olmaz… 😅
Minimum 2 maksimum 13
6 yaş büyük 6 yaş küçük olabilir
En fazla 5
zor bir kızsın
Neden ki
sinirli birisin. ve seni herkes taşıyamaz.
Sinirli olduğumu nerden çıkardın
En fazla 5 ideal
En fazla 3 4
Bana 3 4 yeterli
Maks 8
En fazla 10 en az 3
20 olmalı
3 aşağı 5 yukarı
5 olmalı.
Nedenki? Ha birde erkek kadindan büyük olmalı derler sence neden böyle abla?
Hani şey abla "erkekler geç olgunlaşır" diye bir şey varya kızlar daha erken olgunlaştığı içinde böyle olmasi gerekiyor gibi
Sende haklısın max5 Uygun
Sencede öylemi abla erkekler gecmi olgunlaşır bir kızdan duymak iyi olabilir abla sen ver cevabı senin etrafında mesela çevrende böyle ergen gibi davrananlar var mı
Evet abla arkadaşların vs falan
Ablacım bence biraz da anlasabilmek önemli evlilik te ama yaşla pek şey değil o 2 yaş demissinya
Ozaman sen kendinden küçükke evlenmezsin sanırım abla kaç yaşındasın bu arada abla?
Tamam ablacım hadi Allah'a emanet
bence maximum 5
5 bes
2 ya da 3 yaş
3-5 yas
En fazla 3 yaş
+5-5 olabilir
3 iyi
4 5 anca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?