Annem yıllar önce ileride bir gün birini tanıyacağımı ve bu kişi için “işte bu” diyeceğimi söylemişti. Söylediğine göre insan bunu hissediyormuş. Ya da bir peri masalı mı acaba bu...
Peki insan gerçekten hisseder mi hayatının geri kalanını tamamlayacağı kişiyi? Siz öyle biriyle karşılaştınız mı? Var mıdır “doğru insan” diye biri?
Karşınıza “İşte bu doğru insan” dediğiniz biri çıktı mı?
Doğru insan diye düşünmüştüm ama maalesef yanında değilim. Ya ben anlayamıyorum, ya da gelmedi belki de bilemiyorum. Belki de doğru insan diye bir şey yoktur. Ay çok karışık bir mevzu bu. 😑
Ucu belirsiz olduğu için insanı çok yoruyor. Çabuk bağlanmasam bu kadar etkilenmem ama çabuk bağlanıyorum ve unutmam çok zor oluyor. O yüzden anlayamıyorum sanırım. Kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştirenleri de anlayamıyorum o yüzden, cidden yetenek olabilir. 😶 Onlara göre hepsi doğru sanırım. 😄
Çıkmış olsaydı öylesi gari... KS'de sürünüyor olur muyduk allaaasen... De hele bir 😝 Neyse ilanimi verip gideyim ben... Şunun gibi garı ariyom Varsa bulsun beni Diyeceklerim var ona 😝
İlk başta çıktığını düşünürsün ama zamanla öyle olmadığını anlarsın. İnsanın hayatının geri kalanını geçireceği insanı hissedeceğini sanmıyorum. Belki hissediyor olabilir ama ben hissetmedim daha. Evliliğe Sirius A ile Sirius B'nin uzaklığı kadar uzağım ama bazen 49 yılda bir kesiştikleri gibi arada aklıma çocuk sahibi olmak gelmiyor değil. Ama tekrar birbirlerinden uzaklaşıyorlar sonra ve bir 49 yıl sonra tekrar kesişiyorlar. Bende de aynısı oluyor ama yıl yerine gün olarak geçiyor benimki. :D
doğru diye düşündüğüm birisi çıktı elbette lakin benim doğrularım onun doğrularıyla uyuşmadı sanırım aynı hayalli kuramıyorduk.. ve sonuç bana göre doğru olsa bile onun için doğru olmadığım için bitti.
Çıkmadı çıkar mı bilmiyorum , çıkmış olsa evli olurdum , beni hakedecek birisi yok heralde. kendimi övmüyorum yani çevrem konuştuklarım hep bunu diyor belki tanısanız sizde aynısını diceksiniz. sigaram Bile yok o kadar söyleyeyim ama gel gelelim ki işte bu doğru insan dediğim birisi karşıma çıkmadı😞
Bu sözü biri için kullandım. Ama doğru insan bile bazen yeterli olmuyor.. şartlar ne getirir ne götürür hiç kestiremiyorsunuz bu hayatta. Galiba nasip denen şeye çok rol düşüyor.
6. His olabiliyor bazen birde sosyal konumla alakali bir şey benim annem babam çiftçi köy hayatı evlenmişler aileler istemiş görücü usul ama iki ailede anne babam denk dayım öğretmen öğretmen hanımı babam çiftçi öğretmen ile evlenmesi hayal ve gerçek dışı olur sosyal hayatta etkili tahminlerde eğitim durumuda
Var evet. Karşılaştığında farklı bir güven veriyor sana. Biz güzel yaşlanırız diyorsun içinden ve elini veriyorsun. İnsan sürekli karşılaşmadığı için bu duyguyla anlam veremiyor. Ona bakarsan her aşk aslında ilk görüşte aşktır sadece bazılarının fark etmesi zaman alır. Öyle birşey
Flörtüm oldu. Uzaktan sevgilim de oldu. Yakından sevip kavuşamadığım da oldu ama hiç sevgilim olup kavuştuğum olmadı. Çünkü hala doğru insan çıkmadı karşıma.
Doğru insan diye tabir ettin kişi hayatını paylaşacağın kişiye atıfta bulunyorsan , şunu bil ki işiniz, işimiz çok zorr. Çünkü öyle insanlar hiçbir zaman doğru olanı tercih etmezler , tabi bu da insanın doğasında bulunan şeytani yanından kaynaklanıyor.. Yine de umutluyum kim bilir belki de bulmuşumdur ve farkında değilimdir. .
Valla şu an hayalimde birisi var ve her ne kadar öyle çevrede çok göremeyeceğimiz bir kadın tipi ama be yinede gerçekte karşıma çıkmasını bekliyorum ve çıkacağınada inanıyorum...😊
Doğru insanı değil de evleneceğin insanı ilk görüşte hissettiğin dogru. Ben görür görmez söyledim yanimdakilere işte bu kız benim evleneceğim kişi diye
İnsanlar gerçek yüzlerini saklamasalar herkes mutlu olacağız ama nedenini bilemediğim şekilde herkes kendini gizlemeyi seçiyor eğer bu olmasaydı işte bu doğru insan diyebilirdik.
Çıktı ama kör olasıca cehenemme gitti terk etti beni. Benim aile dersimli bu alev işlerinde iyi anlarız bi bakıma geri döndürücez dedi contes ama bakıcaz artık bilemiyorum neyse sağlık dostukluk olsun yarab
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bi kere cikti hayatimin icine tam etti Dogru insan diye bisey yoktur Vefalı sadık dürüst sevgi dolu olani bulmaya calisin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben sasede 1 kişi için bunu hissettim ama oda okadar bana uymayan biriydiki bence bu işler şans kader ya anlasanda anlamasanda yazılanı yaşıyosun😏
Bence vardır ama sana göre, sen öyle olduğunu zannederek yaşarsın ama karşındaki öyle değildir, öyleymiş gibi davranıyordur. Ve bir gün bunu sana öyle bir gösterir ki, her şeyden soğumana yeter
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Merhaba, Çıktı lakin her şey bir hayalden ibaretmiş..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çıktığını sandığım oldu. Nerde o.çocuğu y*vşak var mıknatıs gibi çekiyorum
Doğuda yani urfada yaşadığım sürece çıkmaz çünkü çoğu erkek embesil burda. Savundukları şeyler ve kadına bakış açısı çok iğrenç çoğunun o yüzden zor burda.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
2013 gibi ünideyken çıkmıştı. O benim için doğruydu ama ben onun için değildim. Evli şimdi mutluluklar diliyorum kendisine 😅