Sanaldan biriyle tanışıp, 'bu kişi bana çok iyi geldi' dediğiniz oldu mu?

Sanaldan biriyle tanışıp, 'bu kişi bana çok iyi geldi' dediğiniz oldu mu?
Cevapla