Nişanlanınca birlikte fotoğraf koyalım diyor sevgilim, ne düşünmeliyim bu durumda😞😥?

Sevgilimle ayrı şehirlerdeyiz. Reelde tanışmadık. Hiç buluşamadık da coronadan dolayı. Yakın zamanda buluşacağız. Asıl konu, kaç aydır birlikteyiz dedi bana. Ben de bundan cesaret alarak fotoğraf koyar mısın İnstagrama diye fikrini sordum. O da “nişanlanınca koyarım”dedi şaşırdım gerçekten. Baş harf ya da tarih de koymayı saçma buluyor 🤔
Nişanlanınca birlikte fotoğraf koyalım diyor sevgilim, ne düşünmeliyim bu durumda😞😥?
Cevapla