6 aylık kız arkadaşımla "konuşmamız günah" diyerek ayrıldık, ne düşünüyorsunuz?

İnstagram dan tanıştık baya samimiydik , son geçen günlerde bana konuşmayalım dedi. bende niye dedim peki... Geçte olsa farketim dedi , islamda günahmış dedi benimde zoruma gitti tabi bu kadar günahı düşünüyorsan sosyal medya kulanma dedim o zaman oda ters tepki falan verdi , öyle böyle bitirdik.
6 aylık kız arkadaşımla "konuşmamız günah" diyerek ayrıldık, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla