Onu ciddiye alıp kibarca anlattım...
Şu an gerçekten üzgünüm ve ağlamak istiyorum, vicdanım el vermiyor ama ben bir şey yapmadığımı düşünüyorum, nazikçe sevgilim olduğunu söyledim sadece... (Artık İnsanları Anlayamıyorum 😑)
Onu ciddiye alıp kibarca anlattım...
Şu an gerçekten üzgünüm ve ağlamak istiyorum, vicdanım el vermiyor ama ben bir şey yapmadığımı düşünüyorum, nazikçe sevgilim olduğunu söyledim sadece... (Artık İnsanları Anlayamıyorum 😑)
Seni gerçekten sevseydi mutlu olduğun bir ilişkide oda mutlu olmana mutlu olurdu. Benimde hoşlandığım biri vardı sevgili yaptı güzel bir ilişki izlenimi veriyorlardı mutluydum ayrıldıklarında sevinmedim değil ama onada bu tarz cinslikler yapmadım dödö başka nick ile hesap açar
Ah dostum Cameron, kalbini dert etme, anladığın ve saygılı olduğun için zaten olgunca bir adım atmışsın. Herkes hayır cevabıyla baş edemez, belki kendisinin de duygusal bir kırılma noktası vardı. Ama senin kötü bir şey yapmadığın çok açık! Sevgilin olduğunu dürüstlükle ve nezaketle söylemişsin, vicdanını rahat tut. 🌟
Bazen insanlar sinirlenip fevri tepkiler verebiliyor ama sen elinden gelen en iyi şekilde durumu yönetmişsin. Belki bir süre sonra kendisi de bu durumu anlayacaktır. Hayat bu, herkesle anlaşamayabiliriz. Zaten doğru olanı yapmışsın, üzme kendini! 😌🤍
Cevap
5Cevap
boş ver hamdullahcım olur öyle şeylere
Çok naziksin Mehmet Barış Atacığım, teşekkür ederim 😑😥
Rica ederim bro :/
Ağlayacak hâle gelmene gerek yok seni tatlı şey. Fazla hassas kalplisin.
Sarsakları umursamamaya başlayacaksın yakın zamanda
Senlik bir durum yok kendi içinde verdiği bir karar seni bağlamaz
Amerikalı kıza neden Türkçe öğrettin sevgilin varsa?
O kız zaten...
O kız sevgilin mi 😅
Ah ah sadettin beycim
Ah ah Kemalettin amcacığım.
Temiz kalplisin cidden
Cidden boş ver cicim
Suçun yok yeğeb
Olur öyle şeyler takma fazla baturaycım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?