Kendi isteğimle kapandım ama şu an açılmak istiyiorum?

Herkese merhaba , oneclike 22 yasindayim ailem dindar ama açılmama bir süre sonra alsiacak kabul edecek cinsten kendimi çok kotu hissediyorum kapalıyken 60 yaşındaymış im gibi saclarimi savurmak istiyiorum ama çevrem ve eşim buna müsade etmiyor malesef lütfen yargılamayı bu hayat bizim ve hepi topu 60 sene yaşayacağız istediğin şekilde yasayamacaksak ne anlamı var yaşamanın içimde kalıyor hep rüyalarıma giriyor açıldığımi düşünmek beni i kadar heyecanlandırıyor ki psikolojim bozulucak diye korkuyorum cidden eşim için kapanıyor um sadece öylesine benim için hiç bir anlamı yok kapaanin yeni evlendik sayılır eşim in anne babası çevresi aşırı dindar hatta babası imam acilirsam ordanda büyük tepki alacağımı biliyorum eşim de ailesiyle yüz göz olmamak için istemiyor biliyorum yoksa oda açık kadınları beğeniyor davranışlarından bunu anlayabiliyorum kafam çok karışık. Evliliğimiz kötüye gidicek sizce ne yapmalıyım?
Kendi isteğimle kapandım ama şu an açılmak istiyiorum?
Cevapla