Boyum 1. 58 kilom 70 zayıflayamıyorum bi türlü, beni kimse sever mi?

Beyaz tenli sarışınım. Kalçalarım ve göğüsleirm büyük. Bacaklarım da biraz kalın, belim ince kollarım da biraz kalın. Bi türlü zayıflayamıyorum. En azından 10 kilo verebilmek istiyorum ama olmuyor. Sizce bu halimle de güzel miyim. Herkes yüzün çok güzel biraz da zayıflasan çok güzel olur diyor. Ama bu halimle de kimse sevmez mı yani beni😏😔
Boyum 1. 58 kilom 70 zayıflayamıyorum bi türlü, beni kimse sever mi?
Cevapla